Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fasha Sandha Nafi Gosip Sudah Bertunang, Tidak Pasti Mengapa Bekas Suami Ucap Tahniah Padanya

Status Insta Stories bekas suami Fasha Sandha iaitu Rizal Ashram ataupun lebih dikenali sebagai Jejai mencetuskan spekulasi.

Advertisement

Adakah aktres jelita itu sudah mengikat tali pertunangan ataupun bernikah secara senyap dengan kekasih hati Aidil Aziz.  Turut terkejut dengan berita hangat itu, Fasha tampil menafikannya.

Setakat (hari) ini, saya dan Aidil masih berkawan rapat. Saya belum bersedia untuk berkongsi mengenai sebarang perancangan saya dan Aidil untuk masa depan. Ini kerana saya tidak pasti apa akan jadi pada esok hari. Insya-Allah apabila tiba masa dan harinya nanti saya pasti berkongsi dengan peminat. Setakat ini, saya tidak mahu berkongsi kerana masanya belum tiba.

Fasha berharap orang ramai tidak lagi membuat sebarang andaian mengenai status hubungannya dengan Aidil. Bagaimanapun, beliau tetap ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat tercinta yang tidak henti mendoakan yang terbaik buat mereka berdua.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Aqo Imran

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

37 Comments

  1. Jiwa Terbang

    October 17, 2018 at 10:23 am

    Aku perhatikan si fasha ni sejak berkawan dengan aidil, pakaian dan kelakuan fasha banyak yang tak senonoh.
    Masa dengan jejai dulu elok sopan pakaian dan kelakuannya si fasha ni.
    Pengaruh buruk dari aidil ke…????

    • Anonymous

      October 17, 2018 at 6:29 pm

      bukan pengaruh buruk…. itu taktik nak dpt laki baru… tunjuk sana skit sini skit mane2 yg masih mantop… maklum laaa dah rabak dgn jejai sblm kawin pun

  2. Tk

    October 17, 2018 at 9:35 am

    Pergi cek air kencng jer supaya masa depan tak kena “kencing”

  3. Anonymous

    October 17, 2018 at 7:44 am

    klu tak bertunang, buat ape balik perlis…

    • Wekkkkkkk

      October 17, 2018 at 8:21 am

      Klau dia brtung..kenapa nk rahsiakn. Bkn laki org pun kan. Jdi teruskn je smpi sah.
      Buat info utk Fasha.
      Ciri2 yg masih kena dadah.
      Ganja:.
      A. Kuat mkn..kuat tidor dan mata merah..suka mkn asam2 dn mgkn bkn kurus dn x gemok juga..(sederhana)
      Fit .
      A. Menghilang beberapa jam.
      B. Takut mandi bdn bau hamis.
      C. Cakap meracau2.
      D. Cengkung.
      E. Suka berludah2.
      F. Mls kerja atau x kerja.
      G. Sering minta2 duit.
      ..etc..yg pelik2 jika x dpt.
      ..jika dpt benda tu..dia mmg bijak dalm berkata2.

      Jadi kena perhatikan.
      Klau semua tiada di atas…maka benar2 berubah. Tapi harapnya tiada lh ye.

      Jgn mrh.

    • Miss j

      October 17, 2018 at 10:51 am

      Ni bukan ganja, ni taik ais n heroin. Ganja x de efek sampai mcmtu.

    • wekkkkkkk

      October 17, 2018 at 10:59 am

      u perhatikan wek taip:-
      Ganja:-
      A….
      _______________________

      Fit:-(heroin & Ais)
      A.
      B.
      C.

    • wekkkkkkk

      October 17, 2018 at 11:17 am

      Apa2pun Arak adalah Ibu Segala Kejahatan.
      Jdi kenapa ada Octoberfest walaupun tertutup.

    • Bukanfatia

      October 17, 2018 at 8:18 pm

      Mana punya info ko dapat ni hahahhaha. FYI orang isap ice/heroin je jadi cmni. Ni fakta bukan auta. Macamana aku tahu? Sebab drpd pengalaman kawan2 yg duk amek benda ice ni mmg akan jadi A-G ni yeee.

  4. dakumanis

    October 17, 2018 at 7:28 am

    AA ni dulu ada kes dadah …. entah mengapa FS ni minat sgt .

    • Wekkkkkkk

      October 17, 2018 at 7:56 am

      Knapa bekas dadah tak boleh smbung hidup dn mgecapi bahagia ke. Klau dia berubh..kita pun happy. Kita hrp Fasha akn bahagia. Yg lpas biarlh lepas. Nk tanya kita semua..esok hari awak semua tahu tak apa akn terjadi..tak tahukn..

    • Akak Kantin 2.0

      October 17, 2018 at 8:11 am

      Orang yang baik akan dapat jodoh yang baik..Begitulah sebaliknya….

    • Anonymous

      October 17, 2018 at 12:36 pm

      Nedim jejai tu dulu pon kaki mabok kaki pompuan ko igt elok sgt ke . Nedim siap ada skandal tembak anak org igt suci murni sgt ke

      Manusia bole berubahla , ko je perasan bagus sgt skli wat jahat terus cop org ahli neraka

  5. Duh

    October 17, 2018 at 6:40 am

    Hmm. Muka cantik. Tapi klu Nak posing foto dg bf tu. pakai la baju “ elok” sikit. Aku tak berkenan blouse telanjang / bare shoulder tu.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top