Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fasha Sandha Dipuji, Walaupun Sudah Berkahwin Tetap Jemput Jejai Sambut Hari Jadi Anak

Baru-baru ini, pelakon Fasha Sandha telah mengadakan majlis sambutan hari jadi anak sulungnya, Putra Rayfal Ramli bersempena dengan ulang tahunnya yang ke 6.

Advertisement

Majlis tersebut berlangsung dengan cukup meriah sekali dengan kehadiran keluarga dan teman rapat. Namun, apa yang menarik perhatian netizen, bekas suami Fasha, Jejai turut hadir meraikan hari istimewa itu.

Rata-rata netizen puji Fasha tidak melupakan bekas suaminya itu dan tetap menjemputnya ke majlis tersebut walaupun beliau kini sudah bergelar isteri kepada Aidil Aziz.

Mereka berharap keharmonian dan ikatan silatulrahim antara keluarga ini akan kekal selamanya meskipun masing-masing sudah mempunyai kehidupan sendiri.

Advertisement

Air yang dicincang tidak akan putus, antara bapa dan anak-anak akan kekal sampai bila bila. Kematangan Fasha dan Jejai “bersatu” demi kebahagiaan anak mereka walaupun sudah berpisah juga harus dipuji.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. Anonymous

    April 16, 2019 at 1:58 pm

    selagi jejai transfer duit tiap bulan…. umah skrg ni jejai masih hulur bayarkan aper der hal kan… account cukup bole laaaa gelak sama

    • AK2.O

      April 16, 2019 at 2:57 pm

      camtu…sebaik nye aidil ni carilah rumah sendiri ek…tak segan ke duduk rumah yang jejai sediakan untuk anak anak dia…Kalau dia ada maruah..confirm dia akan pindah…

    • boringggeee

      April 16, 2019 at 3:56 pm

      lol pls la… Aidil tu anak Datuk kot…ingat cikai sangat eh mamat tu?

    • ntahlah

      April 16, 2019 at 4:26 pm

      datuk mana? ke kawan-kawan dia yang anak datuk?

    • Anonymous

      April 16, 2019 at 4:34 pm

      Kalau anak Datuk pun dah kenape???..Kalau kaya skali pun itu Bapak dia..bukan dia…Ini pasal tanggungjawab…Kalau kaya..Boleh la tunjuk rumah baru aidil untuk fasha…share pic banyak2 berdukung bagai…Keluarga bahagia….

    • Anonymous

      April 16, 2019 at 7:38 pm

      Kawan2nya bérniaga yg berjaya tu anak datuk…. tu lah terlepas …bapanya pun datuk juga kalau sdh bercucu

  2. Anonymous

    April 16, 2019 at 1:51 pm

    kalau tak jemput tak ada duit nanti rumah , kedai semua

    kalau izreen pura2 berdarah lubang takut sambut harijadi anak tiri tapi thailand boleh pula sampai… kesian dapat laki yang dayus #bintangbersamabintang nak tegok live dalam dewan cancel sebab #udewahid ada…………

    • li

      April 16, 2019 at 2:11 pm

      Izreen azmindak mana? Macam dah sendu gila je

    • AK2.O

      April 16, 2019 at 2:55 pm

      hishhhh….jangan diseru…nanti dia muncul…Tetiba nanti dia muncul dengan cerita..Dapat jadi Duta Ibu dan Bayi…

    • Anonymous

      April 16, 2019 at 3:22 pm

      tunggu saja anak tu dapat kifarah… perbuatan bapanya #udewahid dengan isteri pertama dulu………..lelaki dayus nanti anak pun macam emak bapanya perangai..
      kalau izreen dan anaknya jadi duta apa2 produk boikot je lah barang tu tidak berbaloi di tolong macam anak norma d tu

    • Elliza Razak

      April 16, 2019 at 7:12 pm

      BETINA JALANG ITU LAGI. JANGAN SEBUT BETINA JALANG ITU LAGI.

    • Sabri Ali @ Nick

      April 16, 2019 at 7:13 pm

      THE BITCH WOMAN AGAIN. PLEASE DON’T MENTION THE BITCH WOMAN AGAIN.

    • Sabri Ali @ Nick

      April 16, 2019 at 7:18 pm

      THE BITCH WOMAN AGAIN

  3. AK.2.O

    April 16, 2019 at 1:48 pm

    a.ahhh jejai kan bapak n wali kepada anak2 dia…opkos la dia datang…Jejai ni xde masalah kat siapa2 pun..Begitu jugak jejai dgn famili ND..ND nikah pun jejai datang…Disini yang berhati Emas adalah Jejai….

  4. Anonymous

    April 16, 2019 at 1:36 pm

    bukankah anak2 jejai tu, jejai masih bgi nafkah..mestilah jemput …

    • Anonymous

      April 16, 2019 at 3:23 pm

      Cuba tengok kesan kalau laki tak culas byr nafkah. Boleh je nak berbaik. Ni yang gaduh mcm si Rita semua tu sebab bekas laki culas bayar nafkah anak.

  5. nina

    April 16, 2019 at 12:58 pm

    mana neng yatimah? takde pun dlm gambar? bukan ke haritu fasha kata dia jemput neng yatimah?

    • shasha

      April 16, 2019 at 1:51 pm

      annoying gila kau ni!!!!!!!!!

    • tok batin

      April 17, 2019 at 8:35 am

      BODOHNYA KO NI…ORG DH MENINGGAL DOK SEBUT…SILA MATI!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top