April 16th, 2019

Baru-baru ini, pelakon Fasha Sandha telah mengadakan majlis sambutan hari jadi anak sulungnya, Putra Rayfal Ramli bersempena dengan ulang tahunnya yang ke 6.

Majlis tersebut berlangsung dengan cukup meriah sekali dengan kehadiran keluarga dan teman rapat. Namun, apa yang menarik perhatian netizen, bekas suami Fasha, Jejai turut hadir meraikan hari istimewa itu.

Advertisement

Rata-rata netizen puji Fasha tidak melupakan bekas suaminya itu dan tetap menjemputnya ke majlis tersebut walaupun beliau kini sudah bergelar isteri kepada Aidil Aziz.

Mereka berharap keharmonian dan ikatan silatulrahim antara keluarga ini akan kekal selamanya meskipun masing-masing sudah mempunyai kehidupan sendiri.

Air yang dicincang tidak akan putus, antara bapa dan anak-anak akan kekal sampai bila bila. Kematangan Fasha dan Jejai “bersatu” demi kebahagiaan anak mereka walaupun sudah berpisah juga harus dipuji.

Advertisement

22 responses to “Fasha Sandha Dipuji, Walaupun Sudah Berkahwin Tetap Jemput Jejai Sambut Hari Jadi Anak”

  1. jakun semelai..hihiii says:

    ok laa..lps dua2 ex wives dh kawen..skrg turn jejai pulak ye..next year katenye..harap2 jejai carilah istrri yg bukan artis pulak yek..kipidap bro jejai…

  2. huhu says:

    pandai jer korang ni dalam rumah tangga orang..tau jer..salute la korang nih.
    aku ni jiran sebelah pn tak kenal. tau dia keje misi jer..tpi tak tau nama. terserempak sesekali balik kerja..sengeh jer..tu jer yang mampu..huhu

    • AK2.O says:

      Jiran kau siapa nak heran…Bukan artis pun..Dah tentu ni blog artis…Terang2 artis2 tu sendiri yang dok canang kesah mereka…

Loading...