Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fasha Sandha Dipuji, Walaupun Sudah Berkahwin Tetap Jemput Jejai Sambut Hari Jadi Anak

Baru-baru ini, pelakon Fasha Sandha telah mengadakan majlis sambutan hari jadi anak sulungnya, Putra Rayfal Ramli bersempena dengan ulang tahunnya yang ke 6.

Advertisement

Majlis tersebut berlangsung dengan cukup meriah sekali dengan kehadiran keluarga dan teman rapat. Namun, apa yang menarik perhatian netizen, bekas suami Fasha, Jejai turut hadir meraikan hari istimewa itu.

Rata-rata netizen puji Fasha tidak melupakan bekas suaminya itu dan tetap menjemputnya ke majlis tersebut walaupun beliau kini sudah bergelar isteri kepada Aidil Aziz.

Mereka berharap keharmonian dan ikatan silatulrahim antara keluarga ini akan kekal selamanya meskipun masing-masing sudah mempunyai kehidupan sendiri.

Air yang dicincang tidak akan putus, antara bapa dan anak-anak akan kekal sampai bila bila. Kematangan Fasha dan Jejai “bersatu” demi kebahagiaan anak mereka walaupun sudah berpisah juga harus dipuji.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. jakun semelai..hihiii

    April 16, 2019 at 10:51 pm

    ok laa..lps dua2 ex wives dh kawen..skrg turn jejai pulak ye..next year katenye..harap2 jejai carilah istrri yg bukan artis pulak yek..kipidap bro jejai…

  2. huhu

    April 16, 2019 at 2:31 pm

    pandai jer korang ni dalam rumah tangga orang..tau jer..salute la korang nih.
    aku ni jiran sebelah pn tak kenal. tau dia keje misi jer..tpi tak tau nama. terserempak sesekali balik kerja..sengeh jer..tu jer yang mampu..huhu

    • AK2.O

      April 16, 2019 at 4:00 pm

      Jiran kau siapa nak heran…Bukan artis pun..Dah tentu ni blog artis…Terang2 artis2 tu sendiri yang dok canang kesah mereka…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top