Written by Bella | April 16th, 2019

Baru-baru ini, pelakon Fasha Sandha telah mengadakan majlis sambutan hari jadi anak sulungnya, Putra Rayfal Ramli bersempena dengan ulang tahunnya yang ke 6.

Majlis tersebut berlangsung dengan cukup meriah sekali dengan kehadiran keluarga dan teman rapat. Namun, apa yang menarik perhatian netizen, bekas suami Fasha, Jejai turut hadir meraikan hari istimewa itu.

Rata-rata netizen puji Fasha tidak melupakan bekas suaminya itu dan tetap menjemputnya ke majlis tersebut walaupun beliau kini sudah bergelar isteri kepada Aidil Aziz.

Mereka berharap keharmonian dan ikatan silatulrahim antara keluarga ini akan kekal selamanya meskipun masing-masing sudah mempunyai kehidupan sendiri.

Air yang dicincang tidak akan putus, antara bapa dan anak-anak akan kekal sampai bila bila. Kematangan Fasha dan Jejai “bersatu” demi kebahagiaan anak mereka walaupun sudah berpisah juga harus dipuji.

22 responses to Fasha Sandha Dipuji, Walaupun Sudah Berkahwin Tetap Jemput Jejai Sambut Hari Jadi Anak

  1. nina says:

    mana neng yatimah? takde pun dlm gambar? bukan ke haritu fasha kata dia jemput neng yatimah?

    0

    24
  2. Anonymous says:

    bukankah anak2 jejai tu, jejai masih bgi nafkah..mestilah jemput …

    29

    0
    • Anonymous says:

      Cuba tengok kesan kalau laki tak culas byr nafkah. Boleh je nak berbaik. Ni yang gaduh mcm si Rita semua tu sebab bekas laki culas bayar nafkah anak.

      43

      0
  3. AK.2.O says:

    a.ahhh jejai kan bapak n wali kepada anak2 dia…opkos la dia datang…Jejai ni xde masalah kat siapa2 pun..Begitu jugak jejai dgn famili ND..ND nikah pun jejai datang…Disini yang berhati Emas adalah Jejai….

    70

    0
  4. Anonymous says:

    kalau tak jemput tak ada duit nanti rumah , kedai semua

    kalau izreen pura2 berdarah lubang takut sambut harijadi anak tiri tapi thailand boleh pula sampai… kesian dapat laki yang dayus #bintangbersamabintang nak tegok live dalam dewan cancel sebab #udewahid ada…………

    6

    5
  5. Anonymous says:

    selagi jejai transfer duit tiap bulan…. umah skrg ni jejai masih hulur bayarkan aper der hal kan… account cukup bole laaaa gelak sama

    9

    1
    • AK2.O says:

      camtu…sebaik nye aidil ni carilah rumah sendiri ek…tak segan ke duduk rumah yang jejai sediakan untuk anak anak dia…Kalau dia ada maruah..confirm dia akan pindah…

      17

      1
      • boringggeee says:

        lol pls la… Aidil tu anak Datuk kot…ingat cikai sangat eh mamat tu?

        3

        5
        • ntahlah says:

          datuk mana? ke kawan-kawan dia yang anak datuk?

          12

          0
        • Anonymous says:

          Kalau anak Datuk pun dah kenape???..Kalau kaya skali pun itu Bapak dia..bukan dia…Ini pasal tanggungjawab…Kalau kaya..Boleh la tunjuk rumah baru aidil untuk fasha…share pic banyak2 berdukung bagai…Keluarga bahagia….

          11

          0
        • Anonymous says:

          Kawan2nya bĂ©rniaga yg berjaya tu anak datuk…. tu lah terlepas …bapanya pun datuk juga kalau sdh bercucu

          6

          0
  6. huhu says:

    pandai jer korang ni dalam rumah tangga orang..tau jer..salute la korang nih.
    aku ni jiran sebelah pn tak kenal. tau dia keje misi jer..tpi tak tau nama. terserempak sesekali balik kerja..sengeh jer..tu jer yang mampu..huhu

    3

    3
    • AK2.O says:

      Jiran kau siapa nak heran…Bukan artis pun..Dah tentu ni blog artis…Terang2 artis2 tu sendiri yang dok canang kesah mereka…

      9

      0
  7. jakun semelai..hihiii says:

    ok laa..lps dua2 ex wives dh kawen..skrg turn jejai pulak ye..next year katenye..harap2 jejai carilah istrri yg bukan artis pulak yek..kipidap bro jejai…

    4

    0

Tinggalkan Komen Anda Di Sini