Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fasha Sandha Dedahkan Sari Yanti Sedang Hamil?

sari yanti

Sekitar hujung tahu lalu, kami ada dengar khabar angin mengatakan pelakon Sari Yanti sedang berbadan dua. Namun, beliau dan suaminya, Jep tidak pernah memberikan sebarang kenyataan lanjut berhubung perkara itu.

Advertisement

Namun, perkongsian Fasha Sandha baru-baru ini memberikan kejutan apabila beliau secara tidak sengaja memberitahu Sari Yanti kini sedang hamil. Walaubagaimanapun, kami tidak pasti kesahihan berita ini.

Peminat tumpang gembira dengan berita gembira tersebut dan ruangan komen di Instagram Fasha kini dipenuhi dengan ucapan tahniah serta doa buat Sari Yanti sekiranya beliau benar-benar sudah hamil.

Mungkin juga kandungan Sari Yanti masih di peringkat awal sebab itu beliau memilih untuk tidak mengumumkannya. Jika berita ini benar, kami juga ingin mengucapkan tahniah kepada Sari Yanti dan Jep. Semoga segalanya berjalan lancar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Anonymous

    February 13, 2018 at 8:07 pm

    Totally disrespectful!!! Benda ni boleh buat putus kawan..

    FS ni sejenis yg tak reti simpan rahsia. Mana taknya, aib sendiri pun dia tak malu jaja sana sini

  2. fasadalonggar

    February 13, 2018 at 4:48 pm

    the real makcik bawang la ko ni pasasanda

  3. auntie onion

    February 13, 2018 at 2:26 pm

    fasah ni dah tak top lagi dah dlm drama pun nmpak berumur tak sesuai lah nak jadi heroin fasa nmpak sasa badan dan kaki mcm jantan,skrng dah byk artis baru berbakat dan cntik n slim sedap mata memandang bila tgok drama,drama cinta pakksa tu byk plakun baru yg lawa baru best tgok ,yg tua2 mk2 orng ni watak akak2 dan mak2 bole la

    • Wekkkkkkk

      February 13, 2018 at 4:18 pm

      Klau a razak mohideen pgrh, dh tntu fasha akn jdi heroin

  4. senyum manis

    February 13, 2018 at 1:40 pm

    biarlah ….tak rugi apa pun… gaji aku tetap mcm tu gak,,,, tak naik kannn hihi

  5. melati

    February 13, 2018 at 12:47 pm

    ” Fasha bukan sibuk.? dh jadi Resam ibu2 tunggal memang mulut setiasa terbuka atas & Bawah..!! wakakakkaakaka

Loading...
To Top