Fasha Sandha Dan Jejai Akan Bernikah Di Jakarta?

Hiburan

Fasha Sandha Dan Jejai Akan Bernikah Di Jakarta?

Masih bercerita tentang pelakon hangat yang bernama Fasha Sandha ini. Ada desas desus yang menyatakan Fasha dan Jejai bakal bernikah di Jakarta tidak lama lagi. Agak pelik kerana mengapa mesti memilih Jakarta sedangkan kalau dibuat di Malaysia tentulah lebih meriah dan hangat. Tidak mungkin Fasha ingin merahsiakan perkahwinanannya kerana dia telah berjanji akan memberitahu media sekiranya hari istimewa itu tiba kelak.

fasha sandha jakarta

Advertisement

Antara kata-kata Fasha tentang kesediaannya untuk mengumumkan perkahwinannya:-

Seperti mana yang saya jelaskan tadi, saya tidak akan sesekali menyorokkan perkahwinan saya dan saya akan pastikan semua media akan mendapat berita itu dengan adil dan saksama. Itu juga antara faktor mengapa saya tidak mahu menceritakan lebih lanjut tentang perkahwinan saya kerana tidak mahu ada yang berkecil hati.Bagaimanakah caranya untuk saya membuat pengumuman nanti, semuanya masih belum saya fikirkan. Doakan yang terbaik untuk saya

Kemungkinan besar perkhabaran pernikahan mereka berdua yang akan dilakukan di Jakarta adalah tidak benar. Abang Nara rasa kalau diorang pergi Jakarta pun bukannya untuk bernikah tetapi untuk membeli barang hantaran. Tak gitu?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

64 Comments

  1. jering

    March 9, 2012 at 9:00 pm

    kawin kat jakarta sebab malu ngan nora danish lerr tu..kantoiiii

  2. Zack

    February 11, 2012 at 4:15 am

    Bongok.. Klau ak lagi prefer nora danish.. Dah la cubby.. Fs ni ap la sngat.. Dah la Kepeng.. Barang pon timbul tengelam je..

  3. me myself

    January 20, 2012 at 11:53 am

    betul dr sumber yg bleh d percayai fs mmg nk kawin april ni kt jakarta.alasan:perkahwinan tidak direstu oleh omak jejai

  4. lydia

    January 18, 2012 at 8:11 am

    dah gemuk la dia skang .. .

  5. Gazebo

    January 10, 2012 at 10:36 am

    Alhamdulillah
    Akhirnya diorang akan bernikah
    Semoga mempercepatkan
    Jauhi FITNAH

    x kira d mana destinasi
    Janji selamat

Loading...