Written by Bella | March 26th, 2019

Pasangan merpati dua sejoli Fasha Sandha dan Aidil Aziz sebelum ini memberitahu mereka bakal berkahwin pada penghujung Mac ini. Bagaimanapun, tarikh sebenar pernikahan mereka tidak diumumkan.

Terbaru, khabarnya majlis raja sehari mereka akan berlangsung pada hujung minggu ini. Mereka bakal bernikah di kampung halaman Fasha yang terletak di Perlis Indera Kayangan.

Majlis resepsi di belah keluarga pengantin lelaki pula akan diadakan di kampung halaman Aidil yang terletak di Rembau, Negeri Sembilan pada 6 April ini dengan tema tradisional dan ala kampung.

Teruja dapat mengadakan majlis resepsi di kampung halamannya, Aidil memberitahu beliau dan Fasha menjemput 5000 orang tetamu trermasuk kaum keluarga, rakan-rakan serta wakil media untuk memeriahkan lagi majlis tersebut.

Fasha dan Aidil mengikat tali pertunangan dalam sebuah majlis tertutup pada 18 November tahun lalu.

Ini merupakan perkahwinan pertama untuk Aidil dan kedua untuk Fasha. Sebelum ini, Fasha pernah berkahwin dengan Rizal Ashram Ramli ataupun Jejai pada 27 April 2012 dan bercerai pada 20 Januari 2016. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua orang cahaya mata, Putra Rayfal Ramli dan Putri Raysha Jemaima.

Sumber Berita : Astro Gempak

10 responses to Fasha Sandha Dan Aidil Aziz Nikah Hujung Minggu Ini?

  1. huhu says:

    Alhamdulillah semoga bahagia bersama anak2 till jannah..aamiin

    4

    2
    • huhu says:

      apa la korang..doa yang baik2 pun korang dislike..kita doa yang baik2 utk orang lain.. in shaa Allah berbalik kepada kita yang baik2 jugek..

      itu la manusia..mcm2 sakit misteri sekarang nih. huhu

      0

      1
  2. faraj says:

    Sayang Janda Meletop , kawin dgn Muka Jakun Semelai …byk lagi yg muka sedap memandang dan Kaya Raya menanti awak Fasha…..!!! Muka jakun Semelai gk yg ko pilih…ni mesti penangan Gambir Serawak..!!!

    0

    8
    • fisha says:

      farajsays:
      March 26, 2019 at 10:27 am

      biadapnyer hina kejadian Allah… klu ko ni hebat sgt tepek la muke ko fams ko kt sni nk tgk gak keturunan ko ni jakun mne plk…hina org len suke ati tp diri sndri pon lg buruk ..ak suruh aidil saman ko sb hina dia ..bodoh tu simpn jgn mbiak!

      3

      2
      • fisha sundha says:

        sikit2 saman sikit2 saman. duit tu better salurkn ke arah kebajikan. xde keje len ke. semak org2 cam ko ni. palahotak ko pun sama je dgn che ta

        1

        1
      • faraj says:

        fisha…March 26, 2019 at 11:12 am..mesti ko ni Misekin kan…??? selalu nya org Misekin ni suka sentap….kikikiki

        1

        1
        • fisha says:

          faraj says:
          March 26, 2019 at 11:28 am
          misekin tu pe?oohhh miskin tu ko sm fams ko..jgn lps ni ajl ko dtg xsmpt btaubat mgata ciptaan Allah .. ko sentap ke bila suruh aidil saman ko haihhh la monyet ni

          says:
          March 26, 2019 at 11:21 am
          sikit2 saman sikit2 saman. duit tu better salurkn ke arah kebajikan. xde keje len ke. semak org2 cam ko ni. palahotak ko pun sama je dgn che ta

          alaaa haiii ko ni otak kt mne pn xtau ..saman je sbb mulut kwn ko tu busuk mghina ciptaa yg maha esa..dr ko sbuk nk suh org len wt kebajikn baik ko ajr dlu kwn ko cara nk beradab sopan ..

          1

          0
        • faraj says:

          Fisha2 nk ksater bodo memang ko bodo..nk saman pasal hina ciptaan Tuhan…wakakaka.

          0

          1
  3. Ros says:

    retis dan sponsor berpisah tiada. pape la fasha oi, hang bkn anak dara pun. nasib dapat laki, or else meroyan level britney. hahaha. bosannnnnnnn. next.

    0

    0
  4. Hauk says:

    tema ala kampung?? da mmg org kampung pon kan nak ajet ala ala kenapa

    0

    0

Tinggalkan Komen Anda Di Sini