Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fasha Sandha Dan Aidil Aziz Nikah Hujung Mac Ini

Bertunang pada 18 November tahun lalu, pelakon Fasha Sandha dan Aidil Aziz bakal melangsungkan perkahwinan pada penghujung bulan Mac ini.

Advertisement

Majlis akad nikah dan bersanding akan diadakan di Perlis diikuti pula dengan majlis sebelah lelaki di Rembau, Negeri Sembilan pada April.

Setiap kali ditanya mengenai tarikh pernikahan, saya takut untuk berkongsi kerana belum diputuskan lagi. Tetapi, memang kami merancang pada Mac depan. Saya tidak boleh pentingkan diri kerana Aidil belum pernah melalui pengalaman ke jenjang pelamin.

Kalau ikutkan saya, memadai hanya majlis nikah. Bagaimanapun, saya tak akan berkahwin sorok-sorok atau buat secara tertutup. Saya akan jemput semua kenalan termasuk media ke Perlis nanti.

Walaupun tinggal dua bulan sahaja lagi sebelum majlis perkahwinannya berlangsung, Fasha bagaimanapun akui beliau belum sempat untuk membuat sebarang persiapaan kerana jadual kerjanya yang padat.

Difahamkan, majlis di Perlis diadakan secara sederhana, manakala majlis sebelah lelaki akan membabitkan hampir 5,000 jemputan termasuk peminat.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. Anonymous

    January 23, 2019 at 12:05 pm

    eloklah menikah cpt2, yg tu dh kemat – kemut..

  2. ciK piNgu

    January 23, 2019 at 8:31 am

    happy for u Fasha. ak bukan peminat pasah sendat tp utk berita baik mcm ni tumpang gembira, hari tu kata nk bertunang bertahun2, rse mcm x kenanya lahai nk tunang 8-9 thn pulek….

    tup2 dh nk kawin Mac nt. Tumpang gembira utk Fasha atas kebahagiaan yg dikecapi.

    Nora Danish dh happy ngn Boss Ned, dan Fasha ngn Aidil.

    Harap Jejai temui cinta bahagia satu hari nt. Mana tahu boleh bahagia macam Abby Abadi-Jai-Norman Hakim-Memey Suhaiza. Masing2 move on demi kabahagiaan hati masing2 dan anak2 jua.

    Amin.

  3. Grumpydrive

    January 22, 2019 at 9:47 pm

    Ingat akan upgrade lepas bekas laki tu.. Rupanya hmmnnn..

  4. No makcik bawang

    January 22, 2019 at 7:27 pm

    Saya suka fasha sandha…alhamdulillah lau dia dh nak nikah…mudahan fasha tabah ye…hati manusia bkn boleh ditegah2 kalau x suka mulut nya cam jadah….sabar ye siapa2 yg janda tu….janda pn ada hak dia juga tuk bahagia???

  5. Kak Teh

    January 22, 2019 at 7:00 pm

    Kahwin lg cepat lg baik fasha, byk sgt dh kontroversi kau cipta, benda baik esok ksu nk nikah pun kami alu2kn..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top