Farra Inalis Geram Dituduh ‘Berlakon’ Ketika Bantu Mangsa Banjir Bersama Caprice

Hiburan

Farra Inalis Geram Dituduh ‘Berlakon’ Ketika Bantu Mangsa Banjir Bersama Caprice

Sejak kebelakangan ini, apa sahaja yang dikongsikan isteri kepada penyanyi rap Ariz Ramli iaitu Farra Inalis di Instagram pasti akan menarik perhatian netizen.

Elis Caprice
1 bulan lalu

Tertekan Dengan Kecaman Netizen, Isteri Caprice Dimasukkan Ke Hospital

Advertisement

Terbaharu, perkongsian Farra bersama suaminya turun padang menolong mangsa banjir telah disalah erti oleh segelintir netizen yang menuduhnya hanya sekadar ‘lakonan’ untuk mencari publisiti.

Wayang saja lebih minah ni, kelakar pula tengok. Ini marketing saja lebih, nak bagi orang kenal. Nak jual produk la katanya, marketing kena pandai.

Setakat datang nak ambil gambar baik tak payah datang – Netizen

Difahamkan, individu yang bertindak mengeluarkan komen tersebut dipercayai menggunakan akaun Instagram palsu.

Enggan berdiam diri, Farra telah membalas setiap komen yang menuduhnya seperti tidak ikhlas menghantar bantuan di lokasi yang terjejas akibat banjir.

Farra secara sinis mengatakan yang dia ingin menaja individu tersebut bertemu dengan doktor pakar bagi melakukan pemeriksaan hati.

Sebab faham orang ada masalah hati hitam memang hidup dia tak tenang.

Farra Inalis

Tambah Farra, dia kasihan kepada individu tersebut kerana sanggup mencipta akaun palsu untuk melemparkan komen-komen buruk kepadanya.

Advertisement

Bukan itu sahaja, Farra turut mencabar individu tersebut untuk menjadi lebih gentleman dan komen menggunakan akaun sebenarnya.

Terdahulu, Farra atau lebih mesra disapa sebagai Elis telah berkongsi foto dia bersama suaminya menghantar barang bantuan kepada mangsa banjir di Shah Alam.

Sekadar info, Farra dan Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli telah turut serta dalam misi bantuan mangsa banjir tersebut sejak Rabu lalu.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

4 Comments

  1. Anonymous

    December 27, 2021 at 10:58 am

    bini tiger al quds katanye wkwkwkww

  2. anonymous

    December 26, 2021 at 11:37 am

    najis kayangan

  3. Cara

    December 26, 2021 at 7:50 am

    Baju dia bersih sebersih bersihnya kalau pg kawasan banjir selutnya bukan alang2 ni kasut dah la putih ..nilai la sendiri kenapa org berbunyi

  4. Anon

    December 25, 2021 at 5:14 pm

    Org dah menyampah kat laki kau kot. Aku xbleh nk tolong la.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...