Written by AbangNara | July 31st, 2013

Fuh ~~ 8 tahun. Memang lama. Mesti banyak cabaran dan dugaan yang dihadapi oleh Farawahida dan bakal suaminya. Untuk anda yang tidak tahu, Farawahida sebelum ini telah mengumumkan bakal berkahwin pada bulan Disember ini. Majlis perkahwinan akan dilangsungkan di Taiping, Perak. Tiada risikan atau pertunangan akan dilakukan sebelum itu.

farawahida

Bercerita mengenai hubungan mereka, Farawahida berkata:-

Saya dengan dia pun dah lama bercinta, 8 tahun. Jadi kami ambil keputusan untuk terus saja bernikah. Tak payah nak merisik dan bertunang. InsyaAllah majlis akan diadakan di Taiping, Perak. Majlis nikah pada sebelah siang dan malam pula bersanding,

Dia berusia 29 tahun. Seorang yang ‘simple’. Bukan orang dalam industri. Sekarang dia bekerja dengan pakar jantung dan baru berjinak-jinak dalam dunia perniagaan hartanah. Bukan suami orang tapi masih bujang.

farawahida

Sebelum ini Farawahida pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan komposer Julfekar. Nasib baiklah gosip tersebut tidak meretakkan perhubungannya dengan bakal suami. Kata Farawahida:-

Terbukti selama ni gosip itu tidak benar. Hubungan kami hanya sekadar bekerja. Sejujurnya ketika heboh tentang gosip itu, saya rasa tertekan. Alhamdulillah teman lelaki saya sangat memahami keadaan saya. Gosip itu langsung tidak memberi kesan terhadap hubungan cinta kami

Semoga segala persiapan Farawahida untuk hari bersejarahnya akan berjalan dengan lancar. Jutaan tahniah sekali lagi Abang Nara ucapkan. Selamat pengantin baru in advance. Semoga bahagia sehingga ke akhir hayat. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

34 responses to Farawahida Dan Bakal Suami Sudah 8 Tahun Bercinta

  1. Mimi says:

    sejak 8 tahun lalu? sebab itukah julfekar mengamuk? hehe

    0

    0
    • watimang landok says:

      julpekar gatai

      0

      0
      • Bibik Bendi says:

        Who is she ?

        0

        0
      • miss ynwa says:

        wow…salute kajol malaysia….takpe fara..mcm miss pon couple dgn hubby selama 9 tahun dari zaman sekolah menengah….ambil keputusan kahwin bila kewangan dah stabil..kadang2 bile dah lama kenal ni la kite dah tahu hampir 99% perangai dia and kite rasa confident nak hidup sama ..kita boleh tau camne nak kemudi bahtera kite once selama 9 tahun kita dah tau apa kekasih kite suke dan ape dia xsuke kita buat..ape dia xsuke jgn buat…apa dia minat apa dia x minat…kekadang bile bercinta dah lama ni la pasangan mudah terbuke n berterus trg dgn kite..dgn itu ap kekurangan kite dpt kite btulkn…insyaAllah~

        0

        0
        • Malu Dong Ahhhh!!!! says:

          Boringnya citer kau miss nywa oiii…

          0

          0
        • miss ynwa says:

          Malu Dong Ahhhh!!!!says:
          July 31, 2013 at 12:05 pm

          boring ke? watever la nok… takde angin tibe2 nak tak puas hati ngn aku plak.. well well…di hari baik bulan baik..mari ak maafkan ko..lallalallalalal~

          0

          0
        • sabun buku says:

          aq da kenal dgn isteri aq tuk 6 tahun
          pehtuu kahwin . . ya miss ymwa bila da lama kenal
          kita tau segalanya bek burok psgn kita

          0

          0
        • tah hape2 says:

          Mengantuk ak bace komen hang miss wyna..
          len kali hang xyah komen la kat sini ea

          0

          0
        • Ada Aku kesah dgn cite ko? says:

          Ntah..tiap2 entry mesti ada je komen ngko..xde keje ke apa ko ni..ke nak mencapap kat sini? sbg pengomen plg tegar & gelemer? kahkahkah

          0

          0
      • Anonymous says:

        ye ke 8thn??? bio betul… ate, camne gossip ngn si julfekar tu bleh timbul lak??? ke, si farahwahida ni pernah ‘terkona’ skejap?? pape pn, moga jodohnya kesampaian ek..

        0

        0
      • Anonymous says:

        kesian bakal suami dia dpt bekas julfekar….. Klu takat gossip je mna dtg gmbar bogel tu…..

        0

        0
    • Anonymous says:

      Ni yang claim macam Kajol tuh? Tak de langsung aku nengoknya. Kojol ada la sesikit.

      0

      0
    • Olga says:

      8 TAHUN BERCINTA??????HABIS YG DOK BERSKANDAL NGN JULFEKAR YG GATAL MERENYAM SAMPAI KLUAR GMBR N VIDEO BOGEL TU APA HAL???

      0

      0
      • minah jambu tukar kaler merah biru says:

        oh yg itu ! emmmmmm itu cuma testing aje ngan julpkarrrrr tkde pe2 yg berlaku Nye ponnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !! korang aje yg remeh temeh kn perkaraaaaaaa padahal bende ni tkde pe2 lah !!

        0

        0
      • didigaga says:

        wujud ke gambo video tu?
        macam tak caya je

        0

        0
        • minah jambu tukar kaler merah biru says:

          mana ada ???????????? dorang aje yg fitnah kan konon ada vdeo la ape la n macm2 lagi lah ! padahal habok pon tkdak !!!

          0

          0
  2. Anonymous says:

    hmm…

    0

    0
  3. Malu Dong Ahhhh!!!! says:

    Penting ke citer mcm nie…tak membina lansung…next!!!!

    0

    0
  4. Anonymous says:

    yelah ko sorng je yg bcinta lame kekal…org len x…huhuuu…

    0

    0
  5. dido says:

    tahniah,selamat pengantin baru.

    0

    0
  6. Anonymous says:

    alaaaa…y ada tu bercinta bukan main lama…bertahun…tpi bila kawin x smpi setahun dh bercerai berai….harap2 si kojol mlysia ni tak ye…

    0

    0
  7. .................... says:

    bang nara…x best la cite ni…x de cite y lain ke…

    0

    0
  8. anon says:

    aiyaa..8 tahun? waste of time..bercinta berlama2 tu bukan dpt apa pun..dapat dosa byk le…harap2 biar la kahwin pun lama jugak..jgn 8 hari pulak..

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Who is she? Versi ombak rindu hahaha

    0

    0
  10. Lol says:

    Bkn suami org tp msh bujang????? Tah pape dia ckp…

    0

    0
  11. miss nurul says:

    Hmm pelik klaubecinta lama sgt ni.nape tggu smpai abis stadi ke.sy dulu pun tpaksa tggu smpai 5thun baru kawin sbb tggu abih stadi.jgn ingt kita dh kenal lame psgn kita konpem kawin nnt sng.sbnrnye bile tggal serumah tdo sebantal ni lain sgt brbndg dgn zamn bercinta.5thun pertama tu proses kenal n nak biasakn diri dgn prgai n kerenah msing2.alhamdulillah sy dh 9 thun kawn msg cuba utk tolerate eah othr.bg sy klau mmpu kawin x yah tggu lama2.buat menmbah dosa saje melINKN kita ni mmg org alim2 jnis x kluar atau jmpa dgn psgan kita.

    0

    0
  12. Julia says:

    huh? who’s care ??? . KESENDUAN LEMAU

    0

    0
  13. […] Farawahida Dan Bakal Suami Sudah 8 Tahun Bercinta (32) […]

    0

    0