Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Farahdhiya Nyaris Jadi Mangsa Sindiket Pelacuran

Menjadi orang cantik dan terkenal pasti akan ada risikonya sendiri, sekitar minggu lepas kecoh juga dengan berita dimana penyanyi Farahdhiya nyaris menjadi mangsa sindiket pelacuran.

Advertisement

Lebih teruk lagi, sindiket itu menggunakan nama Ally Iskandar sebagai taktik penyamaran dan menawarkan Farahdhiya satu tawaran pengacaraan. Malah, sindiket itu sebelum ini pernah memperdaya artis lain juga.

Begini ceritanya, tiga bulan lepas satu akaun Instagram, ALLYISKANDAR_ telah menghantar pesanan kepada saya untuk mendapatkan nombor telefon kononnya individu tersebut mahu memberi saya tawaran untuk mengacarakan program.

Saya tidak merasakan apa-apa keraguan lagi sebab saya sudah beberapa kali bekerja dan berjumpa dengan Ally Iskandar, jadi saya rasa tiada masalah untuk saya memberi nombor telefon terutama berkaitan dengan kerja.

Namun, Farahdhiya mula rasakan ada sesuatu yang tidak kena dan segera menghubungi Ally Iskandar yang sebenar.

Bila saya rasa pelik, saya cuba menghubungi Ally Iskandar yang sebenar. Rupa-rupanya sudah ramai terkena dengan tawaran sindiket tersebut. Bagi saya, ini sangat kurang ajak dan terlalu biadap. Patutlah siap minta gambar yang bukan-bukan.

Itulah, saya risau dengan artis-artis baharu. Takut mereka terkena penipuan yang sama. Ini nombor telefon ‘Ally’ penipu itu +6011-40265905, semua diharap berhati-hati ya.

Susulan perkara berkenaan, Farahdhiya sudah membuat laporan polis dan menasihati orang ramai agar tidak mudah percaya dengan orang lain.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top