Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Farah Nabilah Nafi Berlagak Diva, Marah Pengarah

Populariti pelakon jelita, Farah Nabilah semakin meningkat naik apatah lagi selepas beliau dinobatkan sebagai Arits Baharu Wanita Popular ABPBH 31 yang lalu.

Advertisement

Namun, hujung minggu lalu ada berita kurang enak tersebar mengenai beliau. Farah dikatakan sudah mula tunjuk belang, berlagak diva sehingga berani untuk memarahi seorang pengarah yang juga merupakan pengurusnya.

Malah, pihak penerbit dan kru juga tidak berpuas hati dan sudah bosan untuk melayan perangai buruk Farah  itu ketika menjalani penggambaran di luar negara. Bagaimanapun, Farah menafikan dakwaan tersebut.

Berkenaan dengan artikel tersebut memang tidak benar langsung dan saya tak nak panjangkan cerita ini.

Mungkin khabar angin mengenai Farah ini timbul kerana salah faham sahaja. Secara amnya, sikap diva tidak akan membuat seseorang artis itu kekal lama.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

42 Comments

  1. Lemakmanis

    January 7, 2019 at 8:24 am

    Dah2 la kutuk dia…kalau ye pon dia mcm tu,tu masalah dia dgn p.a dia la,x de kaitan dgn korang pon…yg korang beriya sgt dh knp???

  2. Anonys

    January 5, 2019 at 3:36 pm

    Farah nabilah tak dak peluang utk bela diri dia. Kesian tengok komen yang terlampau di sini. Tak sukavkat dia tak pa, dia pun tak suruh suka dia. tapi bila komen tu jangan sampai menghina. Utk farah nabilah atau sapa2 yg ada kaitan dgn dia, tolong bagitau, saya doakan dia kuat hadapi kecaman, istiqamah dalam jalan yang dia pilih. Moga2 dosa2 kita diampunkan sebab kita pun bukan sempurna mana.

  3. Shiema

    January 4, 2019 at 10:19 pm

    Saya adik pengarah aka pengurus Farah Nabilah, saya terbaca ceta ni dan saya nak beritahu semua hentilah nak kecam Farah sebab semua inii hanya nak menjatuhkan Farah, hubungan kakak sy dgn Farah amat baik.. dia ibarat “baby” sister kakak sy, malah Farah amat menghormati kakak sy kalau nak tahu. So kecaman anda satu fitnah hentikanlah.. xpasal cari dosa!!

    • Anonymous

      January 5, 2019 at 9:41 pm

      nasiblah org yg xsuka ni kita doakan agar Allah beri petunjuk.. xpasal2 kecam org apa hal??!! Semua sbb cemburu,hukum karma skrg cepat!

    • Diva

      January 6, 2019 at 8:09 pm

      ke si fawaa ni yg kena karma?

    • Iman

      January 6, 2019 at 9:13 pm

      Dia buat apa lagi,,, fawa ni tak habis2 lah

  4. Anonymous

    January 4, 2019 at 10:07 pm

    Sy baca komen di sini sgt menyedihkan. Mengutuk org mcm kita ni prefect sgt.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama