January 2nd, 2019

Populariti pelakon jelita, Farah Nabilah semakin meningkat naik apatah lagi selepas beliau dinobatkan sebagai Arits Baharu Wanita Popular ABPBH 31 yang lalu.

Namun, hujung minggu lalu ada berita kurang enak tersebar mengenai beliau. Farah dikatakan sudah mula tunjuk belang, berlagak diva sehingga berani untuk memarahi seorang pengarah yang juga merupakan pengurusnya.

Malah, pihak penerbit dan kru juga tidak berpuas hati dan sudah bosan untuk melayan perangai buruk Farah  itu ketika menjalani penggambaran di luar negara. Bagaimanapun, Farah menafikan dakwaan tersebut.

Berkenaan dengan artikel tersebut memang tidak benar langsung dan saya tak nak panjangkan cerita ini.

Mungkin khabar angin mengenai Farah ini timbul kerana salah faham sahaja. Secara amnya, sikap diva tidak akan membuat seseorang artis itu kekal lama.

Sumber Berita : mStar Online


42 responses to “Farah Nabilah Nafi Berlagak Diva, Marah Pengarah”

  1. Lemakmanis says:

    Dah2 la kutuk dia…kalau ye pon dia mcm tu,tu masalah dia dgn p.a dia la,x de kaitan dgn korang pon…yg korang beriya sgt dh knp???

  2. Anonys says:

    Farah nabilah tak dak peluang utk bela diri dia. Kesian tengok komen yang terlampau di sini. Tak sukavkat dia tak pa, dia pun tak suruh suka dia. tapi bila komen tu jangan sampai menghina. Utk farah nabilah atau sapa2 yg ada kaitan dgn dia, tolong bagitau, saya doakan dia kuat hadapi kecaman, istiqamah dalam jalan yang dia pilih. Moga2 dosa2 kita diampunkan sebab kita pun bukan sempurna mana.

  3. Shiema says:

    Saya adik pengarah aka pengurus Farah Nabilah, saya terbaca ceta ni dan saya nak beritahu semua hentilah nak kecam Farah sebab semua inii hanya nak menjatuhkan Farah, hubungan kakak sy dgn Farah amat baik.. dia ibarat “baby” sister kakak sy, malah Farah amat menghormati kakak sy kalau nak tahu. So kecaman anda satu fitnah hentikanlah.. xpasal cari dosa!!

  4. Anonymous says:

    Sy baca komen di sini sgt menyedihkan. Mengutuk org mcm kita ni prefect sgt.

Loading...