Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Farah Lee Enggan Komen Gosip Perkahwinan Dengan Ally Iskandar 20 Januari Ini

Mungkin ramai di antara anda yang sudah mendengar khabar angin tentang pernikahan antara Ally Iskandar dan Farah Lee yang kononnya akan berlangsung pada 20 Januari 2012 ini. Khabar angin tersebut bertiup kencang apabila Ally dikatakan telah menjemput rakan-rakannya di TV3 untuk ke majlis tersebut. Jemputan pula dilakukan secara mulut tanpa memberikan kad undangan perkahwinan.

farah lee dan ally iskandar

Advertisement

Sama cantik sama comel kan pasangan di atas? Selaku senior tempat belajar dengan Farah Lee, Abang Nara cuba mendapatkan komen daripadanya tentang gosip ini. Sayangnya Farah Lee yang memang terkenal dengan sifat kewanitaan yang ayu telah memberikan jawapan no komen. Manakala Ally Iskandar pula memang tidak dapat dihubungi semenjak dua ini oleh media-media lain untuk memberikan pengesahan.

Apa pun, 20 Januari hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi. Kalau benar, tahniah Abang Nara ucapkan. Walaupun baru berusia 22 tahun, tak salah rasanya untuk Farah Lee menjadi seorang isteri. Ally Iskandar pula rasanya memang sudah bersedia untuk menjadi ketua keluarga. Namun jika berita ini tidak benar, maknanya ada can la lagi untuk anda mengorat Farah Lee ataupun Ally Iskandar. Ahaks~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

58 Comments

  1. orang ganu jugok{":"]

    January 9, 2012 at 9:09 pm

    YE KE,,,mesti bagai pinang dbelah dua kan,,,mmg sesuai la diorang ni…ape ape pun tahniah yeee,,,

  2. orangganu

    January 9, 2012 at 8:49 pm

    yer mmg nk kahwin dh. buat dkt taman tamadun islam. nikah di masjid kristal n resepsi di pusat konvesyen. tahniah :)

  3. saralee

    January 8, 2012 at 10:21 am

    lee adakah keturunan cina? nampak seiras. semuga majlis dan rumahtangga diberkati.

    • j&j

      January 10, 2012 at 3:55 pm

      bkn keturunan cina la. tp ayh dia nama ramlee

  4. tarakkisah

    January 8, 2012 at 12:06 am

    wahai adik2..Xyah ler nk dengki2, kutuk2… tmbah dosa je. Doakan yg tbaik untuk dia org n moga kita pun baik2 aje.. InsyaAllah

  5. aku

    January 7, 2012 at 4:54 pm

    muke dorang ni ade iras…orang kate kalo muke seiras ni kuat jodohnya…insyaallah…semoga kali ni jadi la…

Loading...
To Top