January 6th, 2012

Mungkin ramai di antara anda yang sudah mendengar khabar angin tentang pernikahan antara Ally Iskandar dan Farah Lee yang kononnya akan berlangsung pada 20 Januari 2012 ini. Khabar angin tersebut bertiup kencang apabila Ally dikatakan telah menjemput rakan-rakannya di TV3 untuk ke majlis tersebut. Jemputan pula dilakukan secara mulut tanpa memberikan kad undangan perkahwinan.

farah lee dan ally iskandar

Sama cantik sama comel kan pasangan di atas? Selaku senior tempat belajar dengan Farah Lee, Abang Nara cuba mendapatkan komen daripadanya tentang gosip ini. Sayangnya Farah Lee yang memang terkenal dengan sifat kewanitaan yang ayu telah memberikan jawapan no komen. Manakala Ally Iskandar pula memang tidak dapat dihubungi semenjak dua ini oleh media-media lain untuk memberikan pengesahan.

Apa pun, 20 Januari hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi. Kalau benar, tahniah Abang Nara ucapkan. Walaupun baru berusia 22 tahun, tak salah rasanya untuk Farah Lee menjadi seorang isteri. Ally Iskandar pula rasanya memang sudah bersedia untuk menjadi ketua keluarga. Namun jika berita ini tidak benar, maknanya ada can la lagi untuk anda mengorat Farah Lee ataupun Ally Iskandar. Ahaks~~


58 responses to “Farah Lee Enggan Komen Gosip Perkahwinan Dengan Ally Iskandar 20 Januari Ini”

  1. senyumm says:

    btl lh kot..mhi td fedtri ngusik ally ‘9hari lg nk nikah’

  2. PRINCES JELLyTA says:

    Cnfirm 20hb dowg kwen..td,live mhi c fetri usik ally.ayatnye “debaran 9 hr lg utk mghitung hr”..

Loading...