Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fara Fauzana Batalkan Perkahwinan

Sekitar bulan lepas Fara Fauzana telah membuatkan peminatnya merasa gembira apabila memberitahu beliau bakal berkahwin pada 17 September ini. Namun, sebagai  manusia kita hanya mampu merancang dan takdir menentukan segalanya.

Advertisement

Hari ini Fafau mengumumkan satu berita yang agak mengejutkan dimana beliau telah membatalkan perkahwinannya dengan seorang jejaka bernama Hafiz.

Keputusan itu dibuat atas beberapa sebab peribadi yang tidak dapat dikongsikan kepada umum.

Dengan penuh rasa dukacita, saya ingin memaklumkan bahawa hasrat saya untuk menamatkan zaman bujang pada 17 September ini dibatalkan.  Jujur saya akui, keputusan untuk membatalkan pernikahan ini satu keputusan yang sukar untuk saya.

Fafau meminta pihak media dan peminat memberinya sedikit ruang untuk menenangkan fikiran dan percaya setiap apa yang berlaku mempunyai hikmahnya tersendiri.

Sesungguhnya saya yakin apa yang berlaku ini semuanya adalah ketentuan Allah dan tentu sekali ada hikmah yang menanti.  Saya berharap kenyataan yang dikeluarkan ini secara tidak langsung akan menjawab pertanyaan segelintir rakan wartawan yang barangkali sudah menghidu berita ini.

Ketika ini, saya harus mengakui bahawa saya sedang melalui waktu-waktu yang amat sukar dan memerlukan sedikit ruang untuk menenangkan fikiran. Dan saya mungkin tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan lanjut daripada rakan-rakan media.

Advertisement

Satu berita yang cukup tergempar hari ini . Harapnya Fafau tabah menghadapi perkara ini. Mungkin Allah SWT ingin memberikan sesuatu yang lebih baik buat Fafau di masa hadapan. Soal jodoh ini penuh dengan rahsia.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top