“‘Fake’ Nangis Lagi Ke Tu?” – Kalah Kes Saman Fitnah, Muka ‘Blank’ Amber Dikecam Ramai

Dunia

“‘Fake’ Nangis Lagi Ke Tu?” – Kalah Kes Saman Fitnah, Muka ‘Blank’ Amber Dikecam Ramai

Setelah sekian lama perbicaraan berlangsung, akhirnya kemenangan berpihak kepada pelakon Hollywood, Johnny Depp selepas juri mendapat kenyataan Amber Heard mengenai perkahwinannya adalah ‘palsu’ dan didakwa telah berniat jahat.

Setelah mengetahui dirinya sudah kalah, sepanjang perbicaraan diperdengarkan semalam, wajah Amber ketika itu telah mencuri perhatian ramai kerana ekspresi mukanya seakan-akan tidak mahu menerima kekalahan dan ‘kosong’.

Advertisement

Dalam pada masa yang sama, satu video memaparkan dirinya keluar melulu dari mahkamah turut telah menjadi viral di platform media sosial.

Tidak dapat menerima keputusan yang dibuat oleh pihak mahkamah, Amber ada membuat satu ciapan di Twitter meluahkan rasa kecewa biarpun bukti dirinya bersalah sememang banyak.

tweet Amber Heard

Sebaliknya pula, Johnny pula mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak juri kerana memberikan kehidupannya dahulu kembali. Tambahannya lagi, pelakon popular itu berharap kejayaannya memenangi kes ini dapat membantu banyak pihak.

Sekadar info, kerana kontroversi yang melanda dalam rumah tangga Johnny Depp ini telah membuatkan banyak peluang lakonannya serta penajaan produk ditarik.

amber heard 'fake' menangis
7 bulan lalu

Netizen Menyampah Amber Heard Cuba Raih Simpati, Kantoi Pandang Kamera Sebelum 'Acah' Menangis

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...