Written by AbangNara | June 18th, 2013

Terkejut juga Abang Nara membaca artikel yang dikeluarkan di portal Murai ini. Bukan apa, rasanya semua orang tahu yang Faizal Tahir adalah anak emas Media Prima. Yang tambah menghairankan, alasan politik digunakan untuk menggam penyanyi hebat ini. Pelik kan?

faizal tahir digam

Ura-ura ini semakin kuat apabila Faizal Tahir menerusi akaun Twitternya mengeluarkan kenyataan berbaur sinis. Kemungkinan Faizal Tahir kecewa kerana beberapa persembahan yang melibatkan dirinya dan Media Prima dibatalkan secara tiba-tiba.

faizal tahir digam

Bagi Abang Nara, agak keterlaluan juga sekiranya alasan politik digunakan untuk menghalang aktiviti seni Faizal Tahir. Negara kita adalah negara demokrasi dan bebas bersuara. Takkanlah kerana berlainan fahaman politik perkara sebegini dilakukan. Macam tidak berhati perut pun ada jugak kan? Apa kata anda?
ephyraP.S: Siapa yang taknak kulit licin dan cantik berseri kan? Semua wanita idamkan kejelitaan wajah yang sebegitu. Dengan Ephyra, anda boleh memilikinya. Dijamin HALAL, diluluskan oleh KKM dan paling penting, kesannya boleh dilihat dalam tempoh 10 hari. LIKE Facebook Ocean2U, layari www.oceanlife2u.com, email ke [email protected] atau telefon terus ke 03-4141-7889.untuk info lanjut.

107 responses to Faizal Tahir Kena Gam Oleh Media Prima?

  1. minah letoop says:

    waktu magrib buka cerita drama melayu..fikirlah teruk ke x tu..

  2. JgnHipokRit says:

    jgn la nk melenting…rezeki tuh kan Allah yg tentukan…. jgn menunding jari kt sape2…bersangka baik dpt pahala..tp bersangka buruk, kalau xbetol, dh kmpm2 dosa..dy sndiri tegaskan arituh rezeki tuh ada dimane2…so jgn la melenting…ade usaha, tawakal, ade la rezeki yg telah tertulis tuh…. nk berpolitik tuh tgk tempat sikit braderrrrr FT…..hehehe

  3. ruptured says:

    Sebab bebas sanfat bersuara la qahai MELAYU pihak lagi satu mintak mcm mcm…sampai nama ALLAH pun diorang nk pakai..sampai hak kira diorang nak sebat…tapi melayu kita lak hanya pandai menyalak, sama je cam anjing belaan kaum ttu…sampai bile la nak tengok je orang pegang timba…haiz…bersatu la woi melayu!!

  4. TENGAH TEPI says:

    tulah namer pon retis..bila over exposed mestiler kena gam..huhu..lain kali takyah nak boom sane sini..diam2 sudala..dulu pon kena gam sbb kes expose body..skrg sbb expose politik,,huhu,,saper rugi?uolss gak..

  5. yuyu says:

    padan muka!! aku dari dlu tak minat mamat poyo nie.. da la perasan bagus.. over.. poyo!!

  6. SH says:

    Tak minat FT pun tapi rasa tak adil untuk dia. Memang rezeki ada di mana mana tapi FT pilih cari rezeki di Malaysia, tanah tumpah darahnya. Malaysia ni pun ‘di mana mana’ juga lah. Semoga Allah (swt) permudahkan pintu rezeki FT. Amin…

  7. Ann says:

    Media prima kuat politik… lebih sudu dari kuah…

  8. ParanoiaTidak says:

    Sorry Sir, but with regards to your tweet, you are practically talking about yourself right? You realize that you are that ‘some people’,no? Plain stupid to believe that Msia applies freedom of speech. And plain arrogant to address ‘some people’ with diff opinion as stupid. Betul ka kamu kene banned? paranoid je kott? :p

  9. mida says:

    kenapa nak kecewa wahai faizal?awak kan anti BN so janganlah kerja dengan orang bn..sekian:)

  10. amirul says:

    korang gado2 politik pon x guna….memang ini semua takdir…terima jela