Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Facebook I Hate Fasha Sandha, Sukarnya Jadi Seorang Selebriti

fasha sandha

Ciannya kami kat Fasha Sandha. Bukan senang nak jadi selebriti, ada yang suka dan ada yang tak suka. Dan dengan bantuan teknologi sekarang nie, makin senang untuk orang ramai meluahkan rasa benci mereka kepada seseorang. Bagi kami itu tak salah asalkan berpada-pada. Janganlah sampai kutuk melampau-lampau.

Advertisement

Dari apa yang kami dengar, group Facebook I Hate Fasha Sandha dah mencapai 40,000 fans sebelum didelete kerana ada komen-komen yang kurang bernas. Untuk pengetahuan anda, jumlah fans yang join group I Hate Fasha Sandha nie lebih ramai daripada group fans Fasha Sandha yang sebenar. Kalau nak wat kesimpulan mudah, maknanya lagi ramai orang tak suka Fasha berbanding orang sayang dengan dia.

Dan semalam kami check group Facebook I Hate Fasha Sandha nie dah pun dicreate semula. Setakat semalam dah ada lebih kurang 1,000 fans. Rasanya tak lama lagi akan makin bertambah tue. Adakah bakal mencecah 40,000? Itu kita sendiri kena tunggu nanti.

Buat Fasha Sandha, amiklah kewujudan group Facebook yang membenci anda ini sebagai satu motivasi untuk berubah sikap dan menunjukkan contoh yang baik. Orang takkan benci kita kalau kita tak buat salah. Tak gitu? Ini semua lumrah dunia. Harap anda terus tabah dan maju.

P.S: Kalau sesapa rasa nak jadi fans FB tue, pepandai la korang search ek. Tak elok rasanya sebarkan kat sini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top