Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Eshaal Dah Tanya Bila Nak Ada Adik..” Stacy Tak Tolak Rezeki Jika Hamil Lagi

Stacy Anam

Penyanyi yang sering beraksi lincah di atas pentas, Stacy Anam mengakui sama sekali tidak akan menolak rezeki sekiranya dikurniakan cahaya mata lagi.

Stacy AnamSumber : Instagram Stacy Anam  

Stacy atau nama sebenarnya Ummu Syaikhah Stacy Anam turut berkata, anak bongsunya sudah mula bertanya mengenai kehadiran adik baru.

Advertisement

Malah, suaminya yang juga penyanyi, Akim Ahmad turut bertanyakan benda yang sama.

View this post on Instagram

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam)

“Sebenarnya kalau nak tahu, anak saya yang bongsu sudah bertanya bila dia nak ada adik. Malah Akim pun ada ‘minta’ juga. Macam tu lah. Jujurnya, saya tidak menolak untuk hamil lagi, cuma bergantung pada rezeki juga.”

Tambah Stacy lagi, mereka berdua tidak merancang dan hanya berserah jika dikurniakan anak. Jika merancang pun barangkali dari segi kesesuaian masa seperti keadaan yang dialami Stacy pada tahun lalu ketika dia sedang menyiapkan single terbaru.

View this post on Instagram

A post shared by Stacy Anam (@stacyanam)

“Apa pun, kami okay saja dan memang sudah bersedia untuk menimang cahaya mata lagi, cuma belum ada tanda-tanda ke arah itu. Kalau ada rezeki, pasti saya akan kongsikan berita gembira ini kepada semua.”

Terdahulu, Stacy dan Akim telah mendirikan rumah tangga pada 5 Februari 2016. Hasil perkongsian hidup pasangan ini dikurniakan seorang anak perempuan iaitu Eshaal Afiq Hakim,4, dan juga turut mengambil seorang anak angkat bernama Bella De Luna Valentina yang kini berusia lapan tahun.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top