“Errkkk… ‘Extra Seasoning'” – Netizen Geli Tengok Peniaga Pasar Malam Gaul Ayam Berempah Tak Pakai ‘Glove’

Trending

“Errkkk… ‘Extra Seasoning'” – Netizen Geli Tengok Peniaga Pasar Malam Gaul Ayam Berempah Tak Pakai ‘Glove’

Pada zaman wujudnya media sosial sekarang ini, memang menjadi lebih mudah untuk ramai peniaga mempromosikan perniagaan mereka.

Namun, perkongsian satu ‘page’ makanan terkenal di Instagram ini tentang nasi tomato ayam berempah mengundang reaksi lain pula dalam kalangan netizen.

Advertisement

Menerusi video dimuat naik, mereka mempromosikan perniagaan tersebut yang terletak di Pulau Pinang dan ketika itu penyediaan ayam berempah turut ditunjukkan kepada penonton.

Berdasarkan rakaman video itu, ayam digaul dengan resipi rempah mereka sebelum digoreng panas-panas dan dihidangkan di khemah jualan.

Bagaimanapun, apa yang menjadi perhatian netizen adalah pakcik yang menggaul ayam itu tidak memakai sarung tangan.

Menjengah ruangan komen, rata-ratanya meluahkan rasa geli melihat situasi itu dan turut menegur peniaga untuk memakai sarung tangan.

Namun sesetengah netizen dilihat berpendapat situasi itu normal dan tiada masalah jika peniaga itu sudah membasuh tangannya terlebih dulu sebelum menggaul.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Sup perut penuh tahi
6 bulan lalu

"Kembang Tekak.." - Beli Sup Perut Harga RM20, Sekali Dapat Penuh Najis Berumput

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...