Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Erra Fazira Dan Shahir Sudah Putus Cinta

Status hubungan rapat antara primadona Erra Fazira dan juara Akademi Fantasia musim kelapan, Shahir Zawawi akhirnya terjawab apabila Erra mengumumkan mereka telah pun berpisah sejak Januari lalu.

Advertisement

Erra tidak berasa kecewa dan redha dengan apa yang berlaku. Sehingga hari ini kedua-duanya masih mengekalkan hubungan baik sebagai rakan biasa.

Tidak dinafikan, Erra dan Shahir sebelum ini mempunyai perancangan untuk berkahwin tetapi tiada jodoh antara mereka. Erra bagaimanapun tidak berkongsi secara lanjut mengenai punca hubungan mereka berakhir.

Kami dah ‘move on’ dengan kehidupan sendiri. Saya tidak kecewa kerana saya tahu aturan Allah itu baik dan kami masih berkawa tapi tiada lagi hubungan istimewa. Dahulu memang ada perancangan untuk bahagia bersama, namun Allah tidak tunjukkan jalan dan tidak permudahkan.

Sebagai seorang wanita apabila diberi harapan, sudah tentu ada rasa bunga-bunga tapi lama-lama kematangan mengatasi segalanya. Sampai bila? Saya tidak sedih, tidak boleh salahkan sesiapa kerana jodoh tiada.

Advertisement

Hati mana yang tidak terluka jika sudah diberi harapan untuk membina mahligai bahagia tetapi ia hanya sekadar janji manis sahaja. Apa-apa pun, kami harap Erra terus tabah dan inshaAllah satu hari nanti pasti akan ada bahagia lain buatnya.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. Sabri Ali @ Nick

    July 14, 2019 at 7:13 pm

    ELOKLAH DAH PUTUS, LAGIPUN PASANGAN INI BUKANLAH SECOCOK

    • Anonymous

      July 14, 2019 at 10:44 pm

      So true. X secocok. Engko pun Erra. Dah dua kali kahwin takkan x tau what you want for yourself. Takat shahir tu pun engko boleh jadi giddy? Mid life crisis ker apa ni?

  2. pondan=anjing

    July 14, 2019 at 4:54 pm

    baru nak declare?

    • norah

      July 16, 2019 at 11:26 am

      kan?????
      sblm ni beriye menafikan.. tup2 ngaku dah putus cinta & bawa haluan masing2.. bila declarenye????
      ingtkan makin tua makin beringat, rupenye makin merenyam statement… nonsense..

  3. Anonymous

    July 14, 2019 at 4:45 pm

    Ok la …tak sesuai pun … Sharhir tu mcm abu beruk aje

  4. faraj

    July 14, 2019 at 4:36 pm

    Bila plak Erra putus Cinta dgn Shahir..? yg saya tahu Shahir tu yg syok sendiri…..! hmmm

  5. Opsss

    July 14, 2019 at 12:37 pm

    Alhamdulillah.

    • Baguslah..

      July 15, 2019 at 8:02 am

      baguslah dh tak bersama lagi. klu tidak, haru la hidup kau erra! bknnya tak tau si shahir tu perangai mcm mana. sendiri lbh baik dr bsama dgn org yg salah.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama