July 14th, 2019

Status hubungan rapat antara primadona Erra Fazira dan juara Akademi Fantasia musim kelapan, Shahir Zawawi akhirnya terjawab apabila Erra mengumumkan mereka telah pun berpisah sejak Januari lalu.

Erra tidak berasa kecewa dan redha dengan apa yang berlaku. Sehingga hari ini kedua-duanya masih mengekalkan hubungan baik sebagai rakan biasa.

Tidak dinafikan, Erra dan Shahir sebelum ini mempunyai perancangan untuk berkahwin tetapi tiada jodoh antara mereka. Erra bagaimanapun tidak berkongsi secara lanjut mengenai punca hubungan mereka berakhir.

Kami dah ‘move on’ dengan kehidupan sendiri. Saya tidak kecewa kerana saya tahu aturan Allah itu baik dan kami masih berkawa tapi tiada lagi hubungan istimewa. Dahulu memang ada perancangan untuk bahagia bersama, namun Allah tidak tunjukkan jalan dan tidak permudahkan.

Sebagai seorang wanita apabila diberi harapan, sudah tentu ada rasa bunga-bunga tapi lama-lama kematangan mengatasi segalanya. Sampai bila? Saya tidak sedih, tidak boleh salahkan sesiapa kerana jodoh tiada.

Hati mana yang tidak terluka jika sudah diberi harapan untuk membina mahligai bahagia tetapi ia hanya sekadar janji manis sahaja. Apa-apa pun, kami harap Erra terus tabah dan inshaAllah satu hari nanti pasti akan ada bahagia lain buatnya.

Sumber Berita : mStar Online


12 responses to “Erra Fazira Dan Shahir Sudah Putus Cinta”

  1. ELOKLAH DAH PUTUS, LAGIPUN PASANGAN INI BUKANLAH SECOCOK

    • Anonymous says:

      So true. X secocok. Engko pun Erra. Dah dua kali kahwin takkan x tau what you want for yourself. Takat shahir tu pun engko boleh jadi giddy? Mid life crisis ker apa ni?

  2. pondan=anjing says:

    baru nak declare?

    • norah says:

      kan?????
      sblm ni beriye menafikan.. tup2 ngaku dah putus cinta & bawa haluan masing2.. bila declarenye????
      ingtkan makin tua makin beringat, rupenye makin merenyam statement… nonsense..

  3. Anonymous says:

    Ok la …tak sesuai pun … Sharhir tu mcm abu beruk aje

  4. faraj says:

    Bila plak Erra putus Cinta dgn Shahir..? yg saya tahu Shahir tu yg syok sendiri…..! hmmm

  5. Opsss says:

    Alhamdulillah.

    • Baguslah.. says:

      baguslah dh tak bersama lagi. klu tidak, haru la hidup kau erra! bknnya tak tau si shahir tu perangai mcm mana. sendiri lbh baik dr bsama dgn org yg salah.

Loading...