March 5th, 2015

Akhirnya setelah sekian lama berdiam diri, primadona Malaysia, Erra Fazira membuat pengakuan yang hatinya kini sudah pun dimiliki oleh seseorang. Namun hubungan Erra dan lelaki bertuah itu masih lagi dalam fasa mengenali hati budi. Pengakuan ini sekaligus menutup spekulasi hubungan Erra dan Awie yang diharapkan oleh para peminat.

erra fazira Kata Erra menerusi Harian Metro hari ini:-

Iya, saya mengaku sedang berkawan dengan seseorang. Siapakah dia biarlah rahsia. Saya membuat pengakuan ini kerana saya mahu hentikan cakap-cakap orang yang suka mengaitkan saya dengan mana-mana lelaki. Buat masa ini biarlah saya rahsiakan identitinya dulu kerana kami sedang dalam proses mengenali antara satu sama lain. Selanjutnya biarlah keadaan dan masa yang menentukannya.

erra fazira Sebelum ini ada desas-desus Erra Fazira berkawan dengan golongan VVIP namun telah dinafikan oleh pelakon tersebut. Satu masa nanti pasti Erra akan bersedia untuk berkongsi identiti lelaki bertuah itu. Buat masa ini, kita doakanlah sahaja yang terbaik untuk Erra. Semoga satu hari nanti akan kembali bergelar isteri dengan lelaki yang dicintainya. Amin.


Comments are closed.

Loading...