Written by Bella | September 10th, 2015

Baru-baru ini, tersebar sebuah foto bayi kembar dengan ucapan tahniah kepada Erin Malek atas kelahiran bayi tersebut. Mendengar berita itu, ramai peminat yang mula megucapkan tahniah kepada Erin dan mendoakan agar bayi tersebut dan juga ibunya sihat.

Enggan peminatnya terus dibohongi, Erin dalam satu kenyataan kepada Berita Haian menafikan khabar angin tersebut dan menegaskan foto bayi kembar yang tersebar itu bukan anaknya.

Saya belum bersalin lagi. Anak dalam kandungan ini lambat lagi keluar.

Baru je semua peminat excited dengan kelahiran bayi kembar Erin Malek, tup-tup berita palsu rupanya.Itulah, jangan  mudah terpedaya dan kalau nak tahu kebenarannya rujuk sahaja Instagram artis tersebut ataupun blog kami, sudah tentu kami akan laporkan berita gembira tersebut jika tiba waktunya nanti.

Sumber Berita: Berita Harian

6 responses to Erin Malek Nafi Khabar Angin Sudah Bersalin Anak Kembar

  1. nok gebuzzz says:

    cantik jer muka erin ni,berseri2…semoga selamat hingga melahirkan nnty

    0

    0
  2. zaza says:

    semoga dgn jadi ibu ni nnti perangai jadi lbh matang lah kan…
    tindik kt lidah tu dh buang kan?

    0

    0
  3. Abg Joe says:

    Dear Erin,

    Maaf, mungkin Abg Joe yg jahil..

    Tapi sejujurnya Abg Joe sering bertanya Siapa Erin ni? Sbb sejujurnya mungkin awak tidak/kurang feymes.

    Regards,
    Abg Joe

    0

    0
  4. Ice says:

    Kahwin laki kaya kena beranak banyak-banyak. As security. Buat macam Marion caunter tu

    0

    0
  5. Anonymous says:

    maaf tak kenal.. Next!

    0

    0
  6. B says:

    iras mas idayu pulak aku tengok..

    0

    0