Written by AbangNara | April 14th, 2014

Serius terharu melihat usaha yang sedang dilakukan oleh Engku Emran dan Engku Aleesya untuk memenangi hati Erra Fazira kembali. Menerusi akaun Instagramnya, Engku Emran mengakui masih menyayangi bekas isterinya itu dan kini dengan kerjasama anak mereka, telah memulakan langkah pertama untuk kembali bergelar suami isteri.

engku emran aleesya

Abang Nara yakin bukan sahaja Engku Emran dan Aleesya yang akan teruja sekiranya mereka bersatu kembali, tetapi para peminat akan turut sama merasai perasaan yang serupa. Kata-kata yang diluahkan oleh Engku Emran juga sedikit sebanyak membuatkan air mata Abang Nara bergenang:-

Salam ALL…ok this wil be my last pix for tday and id like to dedicate this posting to ALL of u who hv doa-ed fr the best for this innocent girl’s parents…tq fr giving me the idea to create the hashtag on her baju…we were in KLCC last nite to look fr a place that can do as such but failed…but Alhamdulillah tday Aleesya n I managed to find a shop that wud do it…

last nite Aleesya n I had an intimate chat again…i asked her if she wud help me win back Mom…and she replied YES!!! wtout hesitating followed by a looooong giggle…Aleesya only giggles when shes v excited????…im not ashamed to show that i stil hv strong n steep feelings fr SA simply bcoz SA n i know we r not at fault fr what happened on 18/2…like sum of u commented tday i need to make the first move…

fyi i hv done so 3 days ago when i texted SA expressing my undying feelings fr her…yes i hv always been the CHASER n i like it that way…coz thats the nature of human being…im not prepared to share what actually happened thru out our marriage bcoz its really2 personal…but i really do hope n need ALL ur prayers n doa yg terbaik fr the 3 of us…Aleesya is 50% of me…and the other 50% of Ayah is wt Mom…hence pls #prayformomandayah as Aleesya’s tshirt reads…Wsalam

engku emran

Niat yang baik pastinya akan dipermudahkan. Sama-samalah kita doakan usaha memenangi kembali hati Erra Fazira ini akan berjaya. Sesungguhnya orang yang paling gembira dan paling banyak mendapat faedah sekiranya ia berjaya sudah tentu Aleesya sendiri. Teruskan usaha anda berdua. Semoga dipermudahkan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

59 responses to Engku Emran & Aleesya Berusaha Menangi Hati Erra Fazira Kembali

  1. nira says:

    cantiknya,,,apalagi kalau sudah besar

  2. HoHUm says:

    Erk…kuasa talak di tangan lelaki…
    Kenapa senang2 je nak jatuh talak bang, tak pikir panjang.. abis kecoh satu malaya. pastu skrg ni…nak rujuk pun takkan tak bule buat senyap2, siap suh anak pakai tshirt, propaganda lagi datu malaya….Giler glamer ini orang…

  3. […] harapan untuk melihat Erra Fazira kembali bersatu dengan Engku Emran kelihatan agak pudar. Walaupun Engku Emran dan Aleesya telah memulakan operasi mencuri kembali hati Erra, reaksi pertama yang diberikan oleh pelakon jelita itu sedikit sebanyak memberikan gambaran bahawa […]

  4. Kamal Shah says:

    Kenapa tak fikir habis2 sebelum bercerai dulu…masing2 dah matang…jangan terlalu ego..bila dah bercerai nak bersatu semula…ingat ni main pondok2 ke?…so next time think before you act..

  5. t says:

    perlu kecoh2 ke nak pikat ex wife? buat senyap2 sudah..baru lah nampak ikhlas..ni nak khabar ke satu dunia apahal? mcm nak sorok sesuatu aje..

  6. […] niat Engku Emran untuk berbaik semula dengan dirinya telah membuatkan Erra Fazira tertekan. Abang Nara memahami perasaan Erra. Ditelan mati emak, diluah […]

  7. […] niat Engku Emran untuk berbaik semula dengan dirinya telah membuatkan Erra Fazira tertekan. Abang Nara memahami perasaan Erra. Ditelan mati emak, diluah […]

  8. Anonymous says:

    berbaik pun ok, tidak berbaik pun ok, Alessa tetap masih dapat kasih sayang dr ibunya wpun tidak sebumbung..but hopefully everything is gonna be alright..#loveErra..

  9. ungku faridah says:

    Moga erra mendapat taufiq & hidayah dari Allah s.w.t.supaya dapat membina keluarga bahagia yg telah sedia ada. Jgn lah gediks2 cukup2 lah tu…kenapa tiada rasa sedeh tgk wajah seorang anak tanpa seorang ibu sedangkan ibunya ada & tegap lagi. Lupakan lah glamor2 tu hadapi lah rumahtangga dengan umur sebegitu. Syik2 nak enjoy saja….Terjebak dunia seni mmg mudah lupa diri…Bringat2 lah sblum menyesal. ‘Menyesal dahulu pendapatan, Menyesal kemudian tidak ada gunanye lagi’….

  10. It’s going to be end of mine day, however before ending I am reading this wonderful
    post to improve my experience.