Enggan Mengenang Kisah Cinta Lama, Afieq Shazwan Nekad Bakar Surat Cinta

Hiburan

Enggan Mengenang Kisah Cinta Lama, Afieq Shazwan Nekad Bakar Surat Cinta

Penyanyi, Afieq Shazwan nekad membakar surat kenangan yang pernah diberikan oleh bekas teman wanitanya kerana enggan lagi mengenang kisah cinta lama.

Babak Afieq atau nama sebenarnya Muhammad Shafieq Shazwan Zamros yang membakar surat cinta itu ditunjukkan dalam video muzik (MV) lagu nyanyian semula Layu Dihujung Mekar yang dimuat naik di YouTube sejak 26 November lalu.

Advertisement

Menurut Afieq, 24, surat yang dibakarnya dalam MV tersebut memang betul-betul surat yang diberi oleh bekas teman wanitanya.

Surat itu dah bertahun saya simpan tapi dah tak ada guna untuk disimpan lagi.. semua janji yang ditulis dalam surat itu telah dimungkiri.

Pelakon drama Diari Seorang Suami itu berkata dia tidak mahu lagi mengenang benda lama, dan berharap benda lepas berlalu.

Siapa wanita itu? Biarlah hanya saya yang tahu.

Jelas Afieq, mulanya dia hanya menyanyi sekadar suka-suka sahaja dan tidak menyangka ramai peminat suka nyanyian semula lagu tersebut.

Memandangkan lagu itu ada persamaan dengan kisah saya, jadi feel dan emosi itu memang sampai.

Advertisement

Dalam pada itu, Afieq meluahkan rasa syukur peminat dan pendengar menyukai lagu nyanyian semula itu dan mereka meninggalkan komen positif dan itu sudah cukup menggembirakan dirinya.

Afieq Shazwan
2 bulan lalu

Pernah Ajak Wanita Lebih Berusia Kahwin, Afieq Shazwan Di 'Reject' Mentah-Mentah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Mstar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. rahsia kecantikkan

    December 7, 2021 at 3:00 pm

    lah motip ko simpan surat tu????

  2. bapak

    December 7, 2021 at 12:53 pm

    surat?? ko bercinta tahun bila ni setan????

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...