December 25th, 2019

Sering berkongsi momen manis dan kisah indah mengenai percintaannya dengan kekasih, Mr E, ramai juga yang tertanya-tanya bila agaknya pelakon Ruhainies dan cinta hatinya itu akan mendirikan rumah tangga?

ruhainies

Ada juga netizen yang menyindir Ruhainies apabila ada beberapa selebriti yang bercinta dalam diam selama bertahun lamanya sudah pun berkahwin, tanpa perlu terlalu mencanang mengenai percintaan mereka.

Namun, menurut Ruhainies soal jodoh, perkahwinan semuanya di tangan Allah SWT. Dia enggan berkahwin kerana desakan orang luar. Ruhainies juga tidak kisah dengan sindiran netizen terhadapnya.

ruhainies

Saya yakin setiap orang memiliki pendirian tersendiri. Begitu juga dengan saya, kalau nak kahwin biarlah bila sampai jodohnya.

Terus-terang, saya tidak akan buat keputusan nak berkahwin hanya disebabkan termakan desakan dan sindiran daripada orang luar. Kalau ada warganet yang berterusan nak mengata, saya tak ambil peduli pun selagi mereka tidak mencalar maruah saya dan keluarga.

ruhainiesTidak mengapalah, biarlah Ruhainies ‘enjoy’ dahulu saat-saat indah ketika bercinta. Doakan yang terbaik buatnya dan kekasih, semoga kekal bahagia selamanya dan ada jodoh sehingga ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : Harian Metro


13 responses to “Enggan Kahwin Kerana Desakan Orang Luar, Tidak Kisah Disindir Netizen – Ruhainies”

  1. Anonymous says:

    hahahaha, kalau org dah kaya, nk berbakti lagi juge ke pada ibubapa..rasanyer mak dn bapa je kaya…anak dia masih perlukan dana dri family

  2. Anonymous says:

    dan kayu juga..

  3. fattah amin tak laku says:

    bf umo 22, ko umur 27, mak laki tu pun x restu anak muda2 x sempat berbakti kt mak dh sibuk nk kawen, mak laki tu agaknya ckap umur 26 baru kawen, so ruhaines tunggu jela lg 4thn tu pun klau sementara 4thn ni dia setia la, klau kang tetiba pipah Nasir ke puteri aishah ke caras redho jela, takpe la dia nk show off bahagia, dh nk tunang kawen xdpt, laki muda sgt nok, mak laki x izin lg kawen hahah kesian

  4. Grapeseed says:

    How is she still relevant in the industry? Hence what’s there to talk about anymore? Same old same old.

  5. Kamal Bahrin says:

    Den selalu perasan kalau dia berlakon mesti makeup tobal

Loading...