Written by Bella | October 16th, 2017

Gara-gara timbulnya kontroversi cinta lokasi diantara Kamal Adli dan Zahirah Macwilson ketika bergandingan bersama di dalam drama Duda Pujaan Dara, ada pula spekulasi baru yang mengatakan hati Emma Maembong terluka dengan berita tersebut dan kini hubungan percintaan beliau dan Kamal sedang bermasalah. Namun, ini bukan kali pertama berita keretakan hubungan mereka ini diperkatakan.

Kali ini, Emma nampaknya tidak mahu memberikan sebarang kenyataan dan meminta pihak media bertanyakan tentang kebenaran kontroversi tersebut kepada  Kamal dan Zahirah. Mungkin tidak mahu pelbagai spekulasi liar terus memburukkan keadaan, Kamal menjelaskan hubungan beliau dan Emma masih lagi baik dan beharap peminat mendoakan mereka ada jodoh sehingga ke jenjang pelamin.

Hubungan kami baik dan berjalan seperti biasa. Saya tak mahu komen perkara ini. Lagipun, tiada apa saya kongsikan ketika ini. Saya dengan Emma baik-baik saja. Saya harap peminat terus mendoakan hubungan kami supaya berkekalan hingga ke jenjang pelamin.

Sudah hampir tiga tahun juga mereka bercinta dan rasanya Kamal dan Emma sudah boleh ke fasa yang lebih serius agar tidak lagi timbul sebarang fitnah ataupun kontroversi. Bercinta lama-lama memang banyak dugaannya.

Sumber Berita : Harian Metro

30 responses to Emma Maembong Terluka Dengan Kamal Adli, Hubungan Cinta Sedang Bermasalah?

  1. benci netizen kimak says:

    cepat kondem netizen beruk haha ko suka topik ni

    2

    1
    • minah jambu say NO to drugs says:

      minah jambu tak suka tengok kuda kepang kt TV1 ni takot !! dulu minah jambu ada tengok pat orang kawin ada kuda kepang pastu ada yg makan n kunyah kaca takot minah jambu tengok..!

      1

      0
      • Anonymous says:

        emma ni childish…annoying. tengok muka pun taw.

        10

        0
        • Anonymous says:

          emma ni mcm perigi cari timba. mulut dah ler….joyah.

          1

          0
        • Anonymous says:

          Kalau cinta tu padu..x kn ada perasaan tu cengini..dlm cinta nk kn kesetiaan tu mmg byk cabaran..Emma kau kuat lh sikit..kau dh tau kamal tu jenis yg mcmana..dh 3th lamakn dh boleh nilai lh kan..

          3

          0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      hensem jugak mat cina kt TV1 ni kt selamat pagi malaysia minah ni pon jambu cute muka dia..lov mat cina…

      0

      0
    • Anonymous says:

      sebab gosip kamal & zahirah ke, zul arifin pun unfollow zahirah dkt ig?

      0

      0
  2. El says:

    Perempuan cantek macam ni pon, sering ditinggal lelaki?

    1

    2
    • Anonymous says:

      itu buktinya cantik je tak membawa kebahagiaan..bagus kalau pandai jaga hati lelaki tu sekali.cantik tu satu bonus…kalau tak lawa pun kene pandai jaga penampilan, jgn la dah xlawa pastu nak selekeh pulak

      5

      0
    • Anonymous says:

      gambar bercium bersepah kt google. mak mertua pun xnk menantu mcm ni.

      2

      0
  3. Anonymous says:

    Emma kena cari yg lebih tua, matang dan serius.

    2

    0
  4. kopi susu says:

    Itulh ranjau org brcintan cintun..dh muaklh cinta kau org ni..apelagi kahwin je lh..xkn x fhm dunia retis..2 2 retiskn ..makin lama cinta masuk angin..lemau x best..

    1

    0
  5. Mata mata says:

    Zahirah tu mmg muda dan cun. So kalau kamal tertarik tu mmg x terkejut la

    13

    0
  6. minah jambu say NO to drugs says:

    huh ! lagi berape taon emma nak kena tungu ? lagi 5taon ? 7taon ? 8taon? nak tungu emma dh basi baru kau nak kawin ngan dia ???? tk payah la nak tungu si kamal ni boleh jadi anak dara tua tau …! emma tungu punye tungu punye tungu skali abok pon takda at last putus….jangan harapkn kamal sangat la…contoh nye ladyana berape taon dia tungu kamal at last putus kan …kalau maseh nak berlakon tak payah la nak bermatear buang masa aje..

    3

    0
  7. tina says:

    udah lah..tak dah cerita lain kah nara…artis ni dah sendu bukan dia sorang putuih cinta……………nara pi repair gigi tuuuuuuuuuuuuuuuuuu burok bebenor…….

    1

    0
  8. Fidot says:

    Dua2 tak berapa matang…

    0

    0
  9. kamalalalala says:

    rasanya lebih baik emma cari lain ja…
    kamal ni nak kawen ka x mau…
    dgn intan dulu pun lama bercinta…
    kemon laaa…
    klau syg ajak la kawen… dah kenapa hg ni kamal….

    3

    0
  10. Anonymous says:

    aku doakan kamal adli tak dpt dah mn2 artis malaysia yg cun…buat perabih umur anak dara org….wake up la emma….tak belajar ke dr kisah akak intan ladyana tu….

    6

    0
  11. Hannah nak jadi delisha says:

    Biaselah dunia hiburan, tidak lari dari gossip mcm ni. lg lg dalam bab becinta,
    indah khabar dari rupa.

    Kalau dah nama pun berlakon bersama, sedangkan gigit lidah lagi terpuus, sedaangkan aliff aziz yg berkawin pun berani buat mcm tu, ape tah lagi yg belom berkawin ni.

    lg buat stok geli geli je.. aku pun tak faham dunia retis ni, yg aku tahu dua dua tak matang. tak silap aku ema ni duduk kat zetapark, aku pernah satu lif dengan kamal + kwan dia , then bila aku tggu kawan aku sampai, nmpak emma maembong + kwan dia baru trun lif, kemon laa. kalau rasa tkde ape nak disembumyikan, buat ape nak trun asing?
    ye dok?

    alaaa bukan takat diorg berdue je, ade jee retisss lain buat camtuh…. lu pikirlaaaa sendiri nabil………………………….

    3

    0
  12. mok cute says:

    kamal ni cm x serius…dulu ngan intan pun blh tinggal…bercintun bertahun..cari lain la emma…umur pun makin bertambah…tggu2 kamal smpi kerepot ko x kawin2 ti…

    1

    0
  13. wewe says:

    lebih sesuai dgn zahirah, i like

    3

    0
  14. Anonymous says:

    kamal ni yg problem kot.. kawen jela.. nk tggu ape lg

    0

    0
  15. apa apa saja says:

    KAMAL dh bwa emma kawin tapi ayah emma belum lgi bgi lampu hijau..klau xtahu ceta sbnar jgn nak ikut komen..

    3

    0
  16. wekkkkkkk says:

    apa2 pun jodoh Allah tentukan. Kita manusia cuma mrcang. Tapi boleh je tanya, aku dh kwan dgn kamu dh msuk 3 thun, adkah kamu suka sya, klau suka jumpalah mak bpak saya, kalau x suka x apa, mungkin bulan depan ada org nk dtg mminang mak bpak yg aturkan, sya x kenal lelaki tu. Jadi ckp jelah smada btul ke tidak ada org mminang tu. Klau dia syg, mka dia akn ckap, jgn terima, biar aku yg masuk mminang.

    Kalau dia ckap, x apa lah, teruskan lah, maka tiada jodoh lah kamu berdua.
    Tapi jgn paksa org nk kawen ya, ssb kawen bkn contract…ada tempoh tertentu.

    2

    0
  17. honey says:

    baru jumpa emma & kamal adli dan family emma kat Wangsa Walk minggu lepas. Okay je tak nampak macam gaduh. maybe ni berita paling baru…

    0

    1
  18. johan says:

    lama sgt, dlm hal ni aku sokong loy kening, ko nak, ko dtg merisik, bla..bla. kawin..pastu lepas nkawin explore sma2..ni klu dh explore sma2 sebelum kawin, x de nya nak kearah kawin

    0

    0
  19. Anonymous says:

    Kamal Adli memang anjing kurap gemuk muke buruk busuk hamisss jantan sialll tak tau malu dulu beria bercinta bagai ngan Intan tinggal pastu nanti tengokla ko Emma habis madu sepah dibuang. Perempuan bodoh jer boleh sangkut ngan mamat tong sampah ni baik ko baca ni Kamal Adli busukkk bacing

    0

    0

Leave a Comment

Optional