Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Emma Maembong Ingin Memikat Hati Syed Saddiq?

Tindakan pelakon Emma Maembong memuat naik video “boomerang” bersama Ahli Parlimen Muar, Syed Saddiq menimbulkan spekulasi liar dimana Emma didakwa ingin memikat hati dan mengambil kesempatan terhadap pemuda yang menjadi pujaan ramai itu. Ramai yang mempertikaikan mengapa Emma tiba-tiba mahu menunjukkan kemesraan mereka bersama.

Advertisement

Namun, Emma menafikan tuduhan tidak berasas tersebut.Beliau dan Syed Saddiq sebenarnya sudah lama berkawan baik.

Saya dikecam kononnya mahu mengambil kesempatan ke atas Syed Saddiq selepas memenangi kerusi Ahli Parlimen. Anda semua boleh tengok akaun Instagram saya di mana saya sebenarnya sudah lama berkawan dengan beliau.

Kami mula berkawan apabila saya mengutus mesej kepada Syed Saddiq meminta beliau membuat kejutan pada majlis hari jadi pembantu peribadi saya yang menyukai ketokohannya berdebat.

Sebelum ini, apabila saya memuat naik foto bersama dirinya, tiada siapa kisah. Sekarang, apabila beliau sudah jadi Ahli Yang Berhormat, baru orang perasan.

Advertisement

Dalam pada itu, Emma turut menepis dakwaan beliau sedang bercinta dengan Alvin Chong. Buat masa ini, Emma tidak mahu memikirkan lagi soal percintaan dan hanya mahu fokus kepada kariernya sahaja.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 Comments

  1. Gorges

    May 16, 2018 at 12:15 pm

    Hos program TV kna brush up etiket dan protokol ya! Sesuai dengan status tetamu. Jangan bedal saja.

  2. Wekkkkkkk

    May 16, 2018 at 10:50 am

    Neelopak mlm tadi pun..senyum smpai ke telinga mengacara…jemputan mmg org2 terkenall..abg trlajak lrisss…dn Syed ni…
    Nabil pun siap pelok si Syed ni tau…tgn letak kt bahu.
    Jgn kipas mengipas sudahlh..ye.

    • shopia lorren

      May 16, 2018 at 6:08 pm

      Biasalh wekkkkkkk..org muda baru menang tgh laris cer kalah..capah xnk nengok..
      Bak kata Jamal jamban “lalu dpn aku ludah tgn Tun M..cer skrg berani x dia ckp cenggitu..

  3. makcikhalia

    May 16, 2018 at 10:45 am

    tau xpe.. pecah betol2 ovari tu kang x leh beranak mandul bujang la sampai ke tua membawang la selama-lamanya.. huahuahuahua

  4. melati

    May 16, 2018 at 10:38 am

    wakakaakaka.. Rupa Emma Mailkembong mcm Getah pemadam..!!! perasan muka cam Fazura..!!! cermin dulu…kalau setakat Artis kais pagi tak yah ler nk cuba , lain lr kalau Emma ni Doktor mcm GF SaDiq….hmmm

  5. Shhh

    May 16, 2018 at 10:29 am

    aku bukan nak timbulkan fitnah….Dia ni aku perasan sejak masuk dalam industry, sering dikaitkan dgn ramai artis lelaki, drama atau filem tak da lah best mana pun…sejak putus dgn zizan, dri sorg ke sorg lelaki…dia mmg jenis playgirl ke???..aku nmpk usaha kamal nak ambik hati dia balik..tpi pada masa sama sibuk dgn Alvin chong je…tak habis2 smpi ke sudah..sblm ni dgn Raf Yaakob…konon abg angkat..ok dah jodoh Raf dgn Mawar..tu tak nak cakaplah..atleast Mawar jg diri dia dgn baik..terus kahwin…tk da gossip2 dgn lelaki lain…now dgn Syed Saddiq…saja nk ambik kesempatan bila org tu dah popular…seriously, emma ko patut kahwin terus dgn kamal…kita org muak dgn cite ko tk habis2..to SS tlg jgn libatkan diri anda dgn dunia seni…please focus dgn Politik…bantu anak muda..tk guna kalo kami undi anda ..kalo byk sgt gossip anda dgn artis…tk best dgr…

    Dh nak masuk puasa ni..aku mohon maaf byk2 kalo catatan aku ni hiris hati sesiapa

    • Anonymous

      May 19, 2018 at 10:21 am

      betul..SS. fokus kt P 146 .. tunaikn jnji² SS utk p.muar.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top