Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Emma Maembong Ingin Memikat Hati Syed Saddiq?

Tindakan pelakon Emma Maembong memuat naik video “boomerang” bersama Ahli Parlimen Muar, Syed Saddiq menimbulkan spekulasi liar dimana Emma didakwa ingin memikat hati dan mengambil kesempatan terhadap pemuda yang menjadi pujaan ramai itu. Ramai yang mempertikaikan mengapa Emma tiba-tiba mahu menunjukkan kemesraan mereka bersama.

Advertisement

Namun, Emma menafikan tuduhan tidak berasas tersebut.Beliau dan Syed Saddiq sebenarnya sudah lama berkawan baik.

Saya dikecam kononnya mahu mengambil kesempatan ke atas Syed Saddiq selepas memenangi kerusi Ahli Parlimen. Anda semua boleh tengok akaun Instagram saya di mana saya sebenarnya sudah lama berkawan dengan beliau.

Kami mula berkawan apabila saya mengutus mesej kepada Syed Saddiq meminta beliau membuat kejutan pada majlis hari jadi pembantu peribadi saya yang menyukai ketokohannya berdebat.

Sebelum ini, apabila saya memuat naik foto bersama dirinya, tiada siapa kisah. Sekarang, apabila beliau sudah jadi Ahli Yang Berhormat, baru orang perasan.

Advertisement

Dalam pada itu, Emma turut menepis dakwaan beliau sedang bercinta dengan Alvin Chong. Buat masa ini, Emma tidak mahu memikirkan lagi soal percintaan dan hanya mahu fokus kepada kariernya sahaja.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 Comments

  1. anonymous

    May 16, 2018 at 10:29 am

    Do not choose some pretty, brainless girl. Nowadays there are many beautiful intelligent girls out there. Make sure she’s humble too. Pernah nampak, gambar Sadiq dgn Medic student. Cantik budak tu. And nampak mcm more than friends.

  2. aku tetap aku

    May 16, 2018 at 10:26 am

    gatal.. semua hijabters nak ovari pecah la bagai la.. tgk agung pun kata handsome. tgk saddiq handsome. tgk prince mateen handsome… tak padan ngan bertudung. tu belom yang mmg dh ada laki ada anak di rumah.. pun ekut ovari pecah bagai.

  3. shopia lorren

    May 16, 2018 at 10:21 am

    Emma kalau kau ada jodoh ngan Syed saddiq..Kami terima je jadi keluarga kami..apepun lampu isyarat dpd mak dia cikgu sy.mahani dulu yg penting..kau pancinglh hati cikgu tu dulu.. di SIGS JB..Insyaallah..

  4. bibik_cun

    May 16, 2018 at 10:11 am

    semua laki die nk.. 1st kawan. pastu tup tup.. ehh terasa ada jodoh .. emma emma.. lawa tp kesian .. gila mencari jgk .. pdhal muda lg kowt…

  5. dalita

    May 16, 2018 at 10:06 am

    Emma, move out, my doter bakal engineer, dia bakal kekasih Sadiq hahaha

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama