November 30th, 2017

Berita Elyana menghidap kanser Limfoma tahap 4 mendapat perhatian netizen sejak beberapa hari lepas, ramai yang bersimpati dengan nasib penyanyi itu dan mendoakan beliau. Walaubagaimanapun, masih ada sesetengah netizen yang memperlekehkan sakitnya itu dan dengan lantang menghakimi penampilan Elyana yang masih tidak menutup aurat.

Menerusi portal Astro Gempak, Elyana memberitahu beliau tidak berkecil hati dan menyifatkan apa yang dikatakan netizen itu adalah sekadar nasihat.

Teguran itu saya terima dengan berlapang dada dan segala nasihat yang dikirimkan kepada saya sangat betul. Saya setuju dengan komen-komen tersebut dan terima seadanya kerana mereka sebenarnya mendoakan yang terbaik buat saya. Insya-Allah, akan sampailah doa anda itu.

Pada pandangan saya, ajal maut semua Allah tentukan.  Tidak semestinya saya sakit kanser tahap empat saya yang akan pergi dahulu, sebab semua antara kita akan mati. Saya menghargai setiap komen dan doa yang ditulis peminat kepada saya.

Kami puji dengan semangat dan kekuatan Elyana yang memandang sesuatu perkara itu dari sudut yang positif. Kita tidak tahu betapa deritanya Elyana cuba melawan penyakitnya dan siapalah kita untuk menghakimi beliau tidak memikirkan akhirat ataupun tiada niat untuk bertudung. Doakan sahaja yang baik-baik untuk Elyana.

Sumber Berita : Astro Gempak


Comments are closed.

Loading...