Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Elly Mazlein Tidak Marah Dengan Gelaran Janda

elly mazlein janda

Gara-gara menggelar Elly Mazlein dengan panggilan janda ketika mengacarakan program hiburan Melodi hujung minggu lalu, Janna Nick dikecam teruk netizen. Mereka menyifatkannya sebagai kurang sensitif dan bermulut lancang. Bagaimanapun, dia sudah tampil memohon maaf di atas ketelanjurannya itu.

elly mazlein tidak marah dengan gelaran janda

Advertisement

Mengulas mengenai isu tersebut, Elly mengakui dia tidak menyimpan sebarang rasa dendam atau tidak puas hati dengan Janna. Menurut Elly, dia tahu apa yang diungkapkan Janna hanyalah sekadar gurauan sahaja kerana sudah lama mengenalinya.

Tiada sekelumit dendam atau terbit perasaan marah terhadap Janna. Janna sudah saya anggap seperti adik sendiri. Saya tahu apa yang dikatakan itu hanyalah sekadar gurauan semata-mata.

janna nick elly mazlein janda

Saya tak ambil hati pun. Lagipun dia sudah memohon maaf kepada saya sebaik program itu selesai.

Elly berharap perkara ini tidak perlu dipanjangkan lagi dan meminta agar netizen tidak terus menghentam Janna.

elly mazlein tidak marah dengan gelaran jandaDalam pada itu, Elly yang bakal berkahwin tidak lama lagi mengakui berasa sedih untuk untuk meninggalkan gelaran ‘janda’ setelah sekian lama hidup sebagai ibu tunggal. Namun, pada masa yang sama dia turut merasa teruja dan tidak sabar untuk memulakan kehidupan baru sebagai seorang isteri.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. dai farhan

    January 10, 2020 at 10:22 am

    aku xsuka jana ni bkn sb dia ckp janda ni tapi dia mmg xsesuai jd pengacara,,, bahasa kasar dan xde idea,,,, tv3 da bole la cari org lain

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top