March 14th, 2018

Memang benar seperti yang dikatakan, artis ini kalau ada perubahan ataupun apa sahaja tentang diri mereka pasti akan mendapat perhatian ramai. Itulah yang terjadi apabila ada mata-mata tajam yang mengatakan payudara Elly Mazlein kini lebih montok dan menonjol daripada saiz asalnya.

Ada pihak mendakwa Elly buat pembedahan untuk membesarkan “asetnya” itu. Betul ke?

Payudara saya original tak letak spender, Sebenarnya, saya masih menyusu anak. Alhamdulillah, rezeki anak masih ada. Payudara saya asli. Saya tidak boleh menutup mulut orang dari bercakap macam-macam. Malah, saya juga bukan jenis yang cepat melatah dengan kritikan netizen.

Biasalah kalau menyusukan anak pasti bentuk badan seorang wanita itu akan berubah. Mungkin ada sesetengah pihak cemburu Elly kelihatan lebih seksi bila badannya sedikit berisi?

Sumber Berita : Harian Metro


93 responses to “Elly Mazlein Nafi Buat Pembedahan Besarkan Payudara”

  1. abc says:

    Pakai pulak yang sendat-sendat, Kadang-kadang sampai nampak yang tersirat, Tak kire bujur, tak kira bulat..

  2. Anonymous says:

    Assalamualaikum EM(Elly Mazlein)
    Semoga asbab isu ini,awak akan melangkah satu tapak kehadapan. Mgkin dgn cara “teguran”(samada baik mahupun tidak) inilah bentuk “hidayah” yg menghampiri EM. Maksud sy,ia utk mengesahkan bahawa wanita dituntut utk menutup aurat dan melabuhkan tudung dibahagian dada.

  3. kiah perkasam says:

    bangga tanyang payudara,mengundang nafsu

  4. org Islam malukan agama sendiri says:

    sebok dgn benda mcm ni org Islam x tau pun orang yang tuduh JAWI tangkap khalwat laki bini tu drg jugak yang buat aduan dah mengaku salah….bila menuduh JAWI ramai2 pi maki….

  5. Anonymous says:

    Ha…ha….ha…elly….elly….janganlah menonjol sangat asset. Tonjolkan bakat sudahlah….akak tak nak kau tanggung dosa banyak-banyak sbb ramai yg perhatikan kau.

Loading...