Elly Mazlein Enggan Ulas Status Pertunangannya

Hiburan

Elly Mazlein Enggan Ulas Status Pertunangannya

Bertunang pada 30 May 2011, Elly Mazlein dan tunangnya, Azmi masih belum lagi bergelar suami isteri. Terbaru, Elly Mazlein dilihat menghadiri majlis pelancaran filem Awan Dania The Movie tanpa cincin tunang di jarinya. Tindakan itu menimbulkan spekulasi terhadap status pertunangannya.

elly mazlein

Advertisement

Ditemubual oleh Kosmo hari ini, Elly Mazlein enggan mengulas mengenai status pertunangannya itu. Elly tidak memberitahu sama ada dirinya masih tunangan orang atau pun sebaliknya. Kata Elly:-

Saya tidak mahu beri sebarang komen, lebih selesa berdiam diri. Saya harap semua faham kerana hal ini berkaitan dengan kehidupan peribadi saya. Bagi saya sesuatu yang normal tidak semestinya orang yang bertunang mengakhiri hubungan mereka dengan perkahwinan, ada yang berkahwin pun bercerai jug

elly mazlein

Hmmmm. Mendalam kata-kata Elly Mazlein ini. Sukar untuk ditafsirkan apakah maksud yang sebenarnya. Hanya tuan punya badan sahaja yang tau. Apa pun Abang Nara doakan agar hubungan pertunangan Elly Mazlein masih kekal dan akan terus ke jinjang pelamin dalam masa terdekat ini.

jubah kurung

P.S: Tampil menawan di pagi Hari Raya Haji dengan jubah kurung daripada Gudang.MY. Hanya RM139 dan penghantaran adalah percuma ke seluruh negara. Klik di sini untuk melihat lebih banyak warna pilihan dan membuat tempahan.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

58 Comments

  1. tasya

    October 23, 2012 at 7:43 am

    gmbar tunang 2 mcm gmba kawen ek, pegang2 tgn mcm tu…x sesuwai ler, nsb baek xde gmba cium dahi…wawawawa…

  2. akusaja

    October 22, 2012 at 11:39 pm

    buat apa tanya lagi… faham saja lah…x payah teka teki pun, jangan kacau lagi dah..

  3. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original

    October 22, 2012 at 7:07 pm

    putus pon bagos lah !!! bukan nye hensem ponnnnnnnnnnn………..eeeeeeeeeeeee minah jambu tengok pon tk selera lah huh !!!

  4. ello mazelin

    October 22, 2012 at 6:48 pm

    kawen je dgn fahrin.. ske tgk korg dlm ‘anna maria’..huhu..

  5. adeh

    October 22, 2012 at 6:06 pm

    laaaaaaa ingatkan tu gamba kawin
    baik punya pegang erat macam tok kadi baru lepas cakap sah
    well, statement org skarang
    nikah je belum

Loading...