October 22nd, 2012

Bertunang pada 30 May 2011, Elly Mazlein dan tunangnya, Azmi masih belum lagi bergelar suami isteri. Terbaru, Elly Mazlein dilihat menghadiri majlis pelancaran filem Awan Dania The Movie tanpa cincin tunang di jarinya. Tindakan itu menimbulkan spekulasi terhadap status pertunangannya.

elly mazlein

Ditemubual oleh Kosmo hari ini, Elly Mazlein enggan mengulas mengenai status pertunangannya itu. Elly tidak memberitahu sama ada dirinya masih tunangan orang atau pun sebaliknya. Kata Elly:-

Saya tidak mahu beri sebarang komen, lebih selesa berdiam diri. Saya harap semua faham kerana hal ini berkaitan dengan kehidupan peribadi saya. Bagi saya sesuatu yang normal tidak semestinya orang yang bertunang mengakhiri hubungan mereka dengan perkahwinan, ada yang berkahwin pun bercerai jug

elly mazlein

Hmmmm. Mendalam kata-kata Elly Mazlein ini. Sukar untuk ditafsirkan apakah maksud yang sebenarnya. Hanya tuan punya badan sahaja yang tau. Apa pun Abang Nara doakan agar hubungan pertunangan Elly Mazlein masih kekal dan akan terus ke jinjang pelamin dalam masa terdekat ini.

jubah kurung

P.S: Tampil menawan di pagi Hari Raya Haji dengan jubah kurung daripada Gudang.MY. Hanya RM139 dan penghantaran adalah percuma ke seluruh negara. Klik di sini untuk melihat lebih banyak warna pilihan dan membuat tempahan.


58 responses to “Elly Mazlein Enggan Ulas Status Pertunangannya”

  1. mimi says:

    nk gelak pun ada bila baca komen2 kt ats nih…siap ngan pantun lg……

  2. kiah says:

    jodoh, ajal, maut itu kerja Tuhan & kita sbg manusia biasa yg kerdil ini cuma mampu berserah, berusaha & berikhtar, mohon kepada -Nya!.. Apa pun terjadi, bersabarlah elly… suka lakonan hang…cantik, sopan santun & suara sedap.. Semoga ketemu jodohmu…

  3. budupink says:

    ok close case. next??? Nara ko update sket psal Datin Juma tu nk kawen kerabat Brunei..klu skadr amik crita basi n sejukbeku jgnla bangga sgt ngaku yg blog ko hebak nih..g mkn budu

    • Anonymous says:

      ape betul datin juma dh jande ke

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      CERAI !!! eh ye ke ???????????? ce cite ce cite sape yg buat mulot niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!! eeeeeeeeeeeeeee kalau tk betol cite ni buat doseeeeeeee je tau !!!! juma yg macm gitu punye jambu tkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lah kena cerai ngan laki dia kan !!!! bang nara tolong siasat ini perkara pas tu cepat2 kasitau ok lov u bang naraaaaaaaaaaaa………………….

  4. Senduuuu says:

    Sebab tu nabi tak bagi hebahkan pertunangan. Perkahwinan je yg patut dihebahkan. Ada hikmahnya

Loading...