Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ella Tidak Kejar Pangkat Atau Gelaran, Hargai Peminat Yang Menyokong Kerjayanya

Sekarang ini, tidak dinafikan ramai artis yang mahu dikurniakan anugerah tang membawa gelaran Datuk. Gelaran itu bukan sahaja sekadar  pengiktirafan tetapi mengangat sedikit taraf seseorang dan pastinya lebih dihormati ramai.

Advertisement

Namun, buat penyanyi lagenda Ratu Rock Ella, beliau tidak pernah mengejar sebarang anugerah mahupun gelaran Datuk walaupun sudah 32 tahun berkecimpung dalam industri seni tanah air. Buat Ella, sekarang ini bukan rezekinya untuk memikul anugerah tersebut.

Saya tidak kejar pangkat atau gelaran Datuk sepanjang 32 tahun berkecimpung dalam bidang nyanyian kerana percaya pada rezeki dari Allah. Kalau rezeki itu milik kita tiada siapa pun akan dapat menghalangnya kerana rezeki tidak pernah salah alamat.

Sebenarnya, bukan senang untuk golongan anak seni mendapat gelaran Datuk itu kerana sebagai mana yang kita tahu ada tanggungjawab besar yang perlu dipikul selepas itu. Gelaran sebagai Ratu Rock tanah air juga sudah cukup buat saya berasa bangga dan dihargai peminat dalam bidang muzik tanah air.

Bagaimanapun, Ella tidak menolak jika satu hari nanti ada pihak yang ingin menganugerahkannya gelaran Datuk. Ia adalah rezeki buat beliau dan akan menerimanya dengan hati yang terbuka.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 Comments

  1. Arrrrrrhhhhggg

    December 1, 2018 at 12:45 am

    Umur sudah lebih separuh abad, tapi vokal mmg super power

    Inilah bakat+usaha, bukannya auto tune mcm “penyanyi” yg baru muncul.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama