Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Elfira Loy Nafi Hubungan Rapat Dengan Asyraff Mazlan Punca Putus Tunang

Keputusan Elfira Loy dan Sufian Suhaimi yang enggan mendedahkan sebab mereka membuat keputusan untuk putus tunang membuatkan netizen terus mencetuskan spekulasi mengenai punca mereka berpisah.  Baru-baru ini, timbul dakwaan mengatakan hubungan antara Elfira dan Sufian berakhir kerana wujudnya orang ketiga.

Advertisement

Walaubagaimanapun, Elfira menerusi akaun Instagramnya menafikan dakwaan jejaka bernama Asyraff Mazlan adalah punca putusnya pertunagannya dengan Sufian.

Elfira juga berang dengan tuduhan yang mengaitkan ibunya mahukan seorang menantu yang berduit. Beliau juga sudah bosan dengan sikap manusia yang sering ingin menimbulkan fitnah.

Gosip percintaan antara Elfira dan Asyraff mula diperkatakan selepas jejaka itu memuat naik foto bersama Elfira ketika mengerjakan ibadah umrah pada awal bulan lalu. Ramai yang membuat andaian bahawa mereka pergi berdua sahaja dan mengatakan Asyraff seorang usahawan adalah kekasih baru Elfira.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. El

    March 1, 2018 at 3:57 pm

    Berfudah, habis tu bergambar berdua saat umroh di Mekkah, ko rase patot ke

  2. Anonymous

    March 1, 2018 at 1:57 pm

    Nanti bila couple, keluar lah statement “Gossip telah membuat kami bertambah rapat”.

  3. mami tanjung

    March 1, 2018 at 1:49 pm

    haaaa ni lah punca sebenaqnya,pian kena tinggai dia dah ushar mamat ni,mak dia pon sergonok poket tebai takat mekap 10k tu mcm 1k saja.muka pun elok pada pian keding lembik tu bak hang hmmmm nmpak gaya susuk badan,batang pon nala pda pian punya haluuuiiiihh,’ayam serama’ mau yg lebih adventurous bak hang

  4. Abang Besar

    March 1, 2018 at 1:35 pm

    DIAM LA KENING TEBAL BODOH!!! TETEK KECIK!!

  5. anon

    March 1, 2018 at 1:05 pm

    dah 2 lah tu kening tebal
    kau dah jumpa calon kete menjalar2 kan
    jadi baik diam
    org betunang kenal hati budi
    tapi kau bertunag kenal ketebalan kocek …hahaha
    mamat2 ni bersepah2 pic dgn wanita2
    tapi RM kepuksss2 ..peduli apa kan
    itu pun kalau mamat ni nak gi melamar kau lah kan
    hahaha

Loading...
To Top