March 1st, 2018

Keputusan Elfira Loy dan Sufian Suhaimi yang enggan mendedahkan sebab mereka membuat keputusan untuk putus tunang membuatkan netizen terus mencetuskan spekulasi mengenai punca mereka berpisah.  Baru-baru ini, timbul dakwaan mengatakan hubungan antara Elfira dan Sufian berakhir kerana wujudnya orang ketiga.

Walaubagaimanapun, Elfira menerusi akaun Instagramnya menafikan dakwaan jejaka bernama Asyraff Mazlan adalah punca putusnya pertunagannya dengan Sufian.

Elfira juga berang dengan tuduhan yang mengaitkan ibunya mahukan seorang menantu yang berduit. Beliau juga sudah bosan dengan sikap manusia yang sering ingin menimbulkan fitnah.

Gosip percintaan antara Elfira dan Asyraff mula diperkatakan selepas jejaka itu memuat naik foto bersama Elfira ketika mengerjakan ibadah umrah pada awal bulan lalu. Ramai yang membuat andaian bahawa mereka pergi berdua sahaja dan mengatakan Asyraff seorang usahawan adalah kekasih baru Elfira.


27 responses to “Elfira Loy Nafi Hubungan Rapat Dengan Asyraff Mazlan Punca Putus Tunang”

  1. Pelik aku org berebut pepekx busuk sekoq nih.

    satu asia tengggara dah jolox pepekx hanyir bulu lebat lobos si tetek flat bontot tecik ney.

    Jakarta lombok gondangdia semua dh balun Baim Wong yg dah main beratus2 cwek indon, Randy Pangalila bertatu sana sini dh main, semua la kt Jakarda tu dh cumface cibai ni korg duk lg berebut pesaipa?

    Mamat asyraf tu nk glamer je buatpe la dia nk kt minah ketot hanyir ni… byk dh dia rasa kalau kawin dgn minah ni mst cpt bosan jgk nnt… tgok ketot ni tkde value la

  2. farah queen says:

    nanti kalau tetiba dah nak kahwin keluarlah statement “Ashraf Jodoh Saya” . So lame elfira.

  3. elforo says:

    aduh..kalau ye pun kawan,tapi time tu xputus tunang lg…xperlu la bergambar mcm tu..masa tunang pun kena jaga adab jugak..fitnah pun dapat..dah org tudung laki tu puncanya…

  4. SianPian says:

    Memang sah la lelaki kalau berkacamata,rambut belah tepi rupa nerd mmg senang kene bodoh dengan pompuan.sabar la pian oi.

  5. mak leha says:

    Izreen=perosak rumahtangga, Elfira=si mata duitan, lofa=hajjah zouk, apa persamaan ketiga-tiga ni? bertudung….diaorg ni rosakkan imej wanita muslimah bertudung ja

Loading...