Elfira Loy Bakal Nikah Pada 1 Januari 2019, Kad Jemputan Sudah Diedar?

Hiburan

Elfira Loy Bakal Nikah Pada 1 Januari 2019, Kad Jemputan Sudah Diedar?

Pasangan merpati dua sejoli, Elfira Loy dan Faris K Anuar yang mengikat tali pertunangan pada 2 September lalu dikatakan sudah sepakat untuk memilih tarikh 1 Januari 2019 bagi majlis pernikahan mereka.

Advertisement

Menerusi satu sumber kepada Astro Gempak, kad jemputan sudah pun diedarkan kepada ahli keluarga terdekat serta sahabat kedua-dua belah pihak.

Malah, Elfira sebelum berangkat ke Australia ada memuat naik status yang beliau akan berkongsi segalanya selepas  kembali ke Malaysia nanti.

Jika berita ini benar, kami doakan  segala perancangan berhubung dengan persiapan perkahwinan mereka berjalan dengan lancar dan juga dipermudahkan olehNya. Semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat.

Sumber Berita : Astro Gempak

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

37 Comments

  1. den

    December 16, 2018 at 12:10 pm

    syukur alhamdulillah…
    dara dan bujang nak nikah. janji tak kacau suami orang. tak hidup bermadu
    semoga bahagia hingga ke jannah.

  2. Kaka

    December 14, 2018 at 12:10 pm

    Elok la nikah cpt.. Tak abis2 citer ngan lelaki itu ini.. Performance dlm dunia seni ke laut.. Kurang sikit menggeletis dia bile dah dpt laki nnt..

  3. kkkkk

    December 14, 2018 at 10:07 am

    so kali ni dia hafal surah apa pulak?
    ke mak EL kata xpe xyah surah2 terus je nikah..
    asyukkk boleh la cmtu kan

  4. saodah

    December 14, 2018 at 9:59 am

    1. moga selamat semuanya.
    2. moga mak bapak EL tak masuk campur dalam urusan rumahtangga EL nanti.
    3. moga EL sedar bahawa mak bapak masuk campur dulu tu adalah demi kebaikan dia dengan suami. (alah macam Shila Amzah dengan mamat sutun sampai nangis buat video)

  5. pipi

    December 14, 2018 at 9:35 am

    Apa yang aibnya..bukannya sampai tutup mata pun..

Loading...