Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Branded

Ekonomi Semakin Rancak, Ini Peluang Dapatkan Pengiklanan Digital Sehingga RM1 Juta!

Selepas lebih setahun berdepan dengan pandemik Covid-19, Malaysia secara umumnya semakin pulih dari segi ekonomi hari ini. Perniagaan kembali rancak, rakyat kembali bekerja secara normal, trafik tidak lagi lengang dan bermacam lagi petanda menunjukkan kita berada di landasan yang betul.

Seperti dilaporkan oleh Berita Harian, ekonomi Malaysia dijangka terus pulih pada bulan-bulan terawal 2021 seperti yang ditunjukkan oleh Indeks Pelopor (IP) Oktober 2020, menurut Jabatan Perangkaan Malaysia (DoSM).

Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) Malaysia pada tahun 2020 merosot 6.0 peratus dan kembali mencatatkan pertumbuhan 7.0 peratus pada tahun ini.

Untuk tidak ketinggalan, bagi mereka yang mahu memulakan perniagaan, inilah masa yang sesuai untuk mengambil langkah pertama yang penting ini. Pada 2020, iMedia Asia telah mengambil langkah pantas untuk membantu peniaga-peniaga yang terkesan akibat pandemik dengan memberikan peruntukan RM500, 000 berbentuk pengiklanan digital secara PERCUMA.

Bajet lebih besar untuk peluang bantu lebih ramai

Untuk 2021 pula, bajet pengiklanan media digital bernilai sejumlah RM1 JUTA* ditawarkan oleh EcoWorld dan iMedia Asia! So kalau nak tahu lebih, korang kena baca artikel ni sampai habis.

Yer betul tu, pengiklanan media digital bernilai sehingga sejumlah RM1 JUTA* akan jadi milik korang sekiranya korang beli atau sewa mana-mana* unit komersial yang tertentu di bawah projek EcoWorld.

Terdapat ramai pendaftaran yang layak untuk mendapatkan pengiklanan media digital ni seperti yang berniaga restoran, kafe, kedai salon & kecantikan, pusat pendidikan, kedai cermin mata dan lain-lain lagi! Anda tunggu apa lagi? Slot amat terhad sekarang!

Ikut je langkah mudah kat bawah ni:

Langkah 1 – Layari laman web www.ecoworld.my/binabersama.

Langkah 2 – Pilih unit komersial tertentu yang anda inginkan.

Langkah 3 – Klik pada butang “Talk to us” untuk berhubung terus dengan jurujual EcoWorld.

Kalau masih rasa nak tau dengan lebih lanjut, korang boleh je datang sendiri ke galeri EcoWorld yang berhampiran ataupun hubungi wakil jurujual EcoWorld, lagi syiok tau.

So, tunggu apa lagi? Cepat dapatkan unit komersial korang dan dapatkan pengiklanan media digital sekarang!

Korang boleh layari laman web www.ecoworld.my/binabersama untuk semak kelayakan serta unit yang sesuai untuk perniagaan korang tu.

*Tertakluk pada terma dan syarat

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top