Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Eina Azman Didakwa Cuba Musnahkan Hubungan Adik Beradik Suaminya

Di sebalik majlis resepsi gilang-gemilang Datin Paduka Eina Azman dan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet, rupa-rupanya ada kontroversi yang sedang bertebaran di laman sosial. Seorang wanita, yang mendakwa dirinya adik kepada Kaiser Gurmeet memaklumkan dirinya tidak mendapat jemputan untuk majlis tersebut, sekaligus menyatakan yang Eina Azman cuba memutuskan hubungan adik beradik antara dirinya dan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet.
eina azman Menggunakan nama agishwagill di Instagram, pemilik akaun tersebut begitu aktif memberikan komen di hampir setiap gambar majlis persandingan Eina Azman dan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet. Menurut agishwagill, dirinya tidak mendapat jemputan kerana Eina menuduh dirinya menggunakan perkataan kasar terhadap Eina dan ibunya.

eina azman

Advertisement

Malah agishwagill turut memuatkan beberapa keping gambar di akaun Instagramnya untuk meluahkan rasa tidak puas hati terhadap perbuatan Eina Azman. agishwagill juga memohon Eina agar tampil dengan bukti perbuatannya.

eina azmaneina azmaneina azman
Berdasarkan pemerhatian Abang Nara, keluarga sebelah suami Eina Azman memang hadir ke majlis resepsi tersebut. Ada gambar mereka sekeluarga penuh ceria tersenyum bergambar bersama-sama. Namun tidak diketahui pula sama ada agishwagill ada atau tidak di dalam gambar tersebut.

mak kaiseer

Dakwaan sebegini memang berat dan menjatuhkan maruah mereka yang terlibat. Pastinya Eina dan suami lebih mengetahui apa yang terjadi. Sama-samalah kita nantikan penjelasan daripada mereka. Terima kasih kepada pembaca BeautifulNara yang berkongsi informasi ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top