December 22nd, 2014

Mojo merupakan salah satu kumpulan yang akan bertanding di dalam AJL29 dengan lagu Romancinta. Rasanya semua orang pun tahu penyanyi kumpulan Mojo ini iaitu Aweera. Imejnya yang berambut kerinting dan suara serak-serak basahnya memang best dan sesuai sangat dengan lagu Romancinta. Sayangnya aksi Aweera untuk AJL29 tidak akan dapat kita saksikan. Ini kerana Edry selaku penulis lagu tersebut telah menyingkirkan Aweera.

aweera mojo

Keputusan ini diambil oleh Edry setelah Aweera yang bernaung di bawah syarikat rakaman lain memberikan syarat dia mahu menyanyi bersama kumpulan sendiri dan bukan Mojo. Tempat Aweera akan digantikan oleh penyanyi lain yang masih belum dipilih lagi. Terang Edry:-

Sebagai komposer lagu Romancinta yang dipertandingkan dan anggota kumpulan Mojo sudah tentu saya tidak akan membenarkan perkara itu berlaku dan akhirnya saya membuat keputusan untuk menggugurkan Aweera.

Pada saya ini saja jalan terbaik, kerana sepanjang rancangan ini berlangsung banyak sangat masalah ditimbulkan Aweera. Tambahan pula saya sudah banyak mengalah, jadi saya membuat keputusan tempatnya akan digantikan penyanyi lain.

aweera mojo

Agak sedih juga kerana tak akan dapat melihat aksi Aweera di pentas AJL29. Namun daripada timbul banyak masalah kerana satu orang, lebih baik buat keputusan yang akan menyenangkan ramai orang. Tak gitu? Rasa-rasanya siapa yang sesuai menggantikan tempat Aweera? Faizal Tahir pun ok jugak kan? Kongsikan pendapat anda di ruangan komen. Sumber Harian Metro.

P.S: Tempahan Nissa Xtrail dibuka pada harga RM150k-RM170k


Comments are closed.

Loading...