Ebit Lew Buat Laporan Polis, Caprice Umum Live Malam Ini Dibatalkan?

Trending

Ebit Lew Buat Laporan Polis, Caprice Umum Live Malam Ini Dibatalkan?

Petang tadi, Ustaz Ebit Lew telah membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi mengenai tuduhan daripada beberapa pihak yang dilemparkan kepadanya seperti yang korang semua tahu.

Advertisement

Menerusi satu video yang dimuatnaik Berita Harian, Ebit Lew yang baru saja kelur dari balai polis dipanggil rakan-rakan media yang berada di luar dan memperjelaskan bahawa segala tuduhan yang diperkatakan mereka itu adalah fitnah semata.

Caprice

Lepas jer dari itu, Caprice menerusi Ig Story memaklumkan yang live IG berkenaan misi kemanusiaan yang akan berlangsung pada jam 10 malam ini terpaksa dibatalkan.

Advertisement

Minta maaf gais, ada orang dah buat laporan polis dan Caprice tak dapat nak buat live pukul 10 malam ini. InsyaAllah the truth will be revealed by itself.

Apapun, semoga isu ini dapat diselesaikan dengan baik.

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...