July 27th, 2020

Membuat permohonan maaf secara terbuka atas kesilapan yang telah dilakukan kerana telah menyakiti ramai pihak, pelakon baharu, Alya Iman kini mula menjadi tumpuan netizen apabila Penny Salman tampil mendedahkan kisah hubungan sulit suaminya di laman Instagram.

alya iman mohon maaf

Menurut Alya, setiap teguran dan nasihat yang dilemparkan kepadanya akan menjadikan dirinya lebih matang dalam mengharungi liku kehidupan.

alya iman mohon maaf

Kredit – Gempak

“Dulu saya muda dan naif, saya minta maaf kepada semua yang saya pernah sakiti. Saya terima semua nasihat, kecaman, sindiran dan fitnah sebagai sesuatu yang mematangkan saya.”

Dalam pada itu, dilihat tampil memanjatkan serta mahu berusaha untuk menjadikan kehidupannya diberkati oleh Allah.

“Saya akui saya pernah melakukan kesilapan di masa lalu, tapi saya yakin Allah Maha Adil dan Maha Berkuasa.”

Terdahulu, Alya mengejutkan ramai pihak khususnya warganet apabila dirinya mendakwa dirinya sudah mengikat tali pertunangan pada 27 Februari lalu dengan seorang ahli perniagaan berstatus suami orang.

alya iman mohon maaf

Alya bertindak mengeluarkan kenyataan itu selepas isteri individu tersebut membongkar hubungan sulit suaminya dengan Alya.

Namun, dirinya mengesahkan beliau telah memutuskan perhubungan itu pada Mac apabila kehadirannya tidak diketahui dan dipersetujui isteri lelaki berkenaan.

Dalam kenyataan sama juga, Alya berkata dia sudah memulangkan semua hadiah yang diberikan kepadanya.

Bagaimanapun, seorang individu yang mengakui sebagai kakak Alya memaklumkan bahawa segala kenyataan yang dikeluarkan Alya mengenai berita pertunangannya itu adalah tidak benar. Lantas menjadikan isu ini bertambah serius dan mendapat kecaman hebat daripada para netizen di laman sosial.

Sumber: Gempak


4 responses to ““Dulu Saya Muda Dan Naif” – Alya Iman Tampil Mohon Maaf Secara Terbuka”

  1. Anonymous says:

    muda2 lagi dah gatal dgn suami org. ni zaman Internet dek senang org nak exposed & malu kan kau. Jantan tak hensem & gemuk tak der hal janji duit berkepok terus pompan cantik cair

  2. Anonymous says:

    Kesian. Muka dah cantik, nama pun dah agak senang nak naik sebab arwah ayah dia. Tapi jalan mudah tak bermaruah jugak kau pilih dik. Tak sabar sangat nak hidup mewah.

  3. Anonymous says:

    Nasib tak kena prank 20k, malas tau nak backup

  4. eww tolong la says:

    dek oii. gi smbung blaja k. bkn sebok nk kwen. kwen2 plk trus rse nk senang dduk rumah mewah. wahhhhhhh sila tepok. pelik2 zaman remaja skng ni lah!!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...