December 31st, 2019

Hairul Azreen kini memang dikenali sebagai seorang pelakon aksi terkenal dan berbadan sasa. Namun, masih ada yang ingat saat awal kemunculan Hairul dalam industri hiburan?

hairul azreen

Baru-baru ini, Hairul memuat naik gambar lamanya ketika berusia 19 tahun semasa mula berkecimpung di dalam dunia peragaan.

Advertisement

hairul azreen

Dia meluahkan rasa syukur dengan apa yang dikecapi ketika ini dan tidak menyangka angan-angan budak ‘keding’, tidak berketrampilan menarik dari Serdang yang ingin menjadi pelakon aksi, akhirnya menjadi kenyataan.

hairul azreen kurus kedingPerkongsian itu mendapat perhatian ramai, rata-rata netizen memuji usaha keras Hairul untuk mencapai impiannya dan berusaha mendapatkan bentuk badan yang tegap sesuai dengan watak wira yang selalu dibawanya di dalam filem. Mereka kagum dengan kejayaan Hairul sekarang.

Advertisement

3 responses to “Dulu Kurus Keding, Muka Panau Sana Sini – Hairul Azreen Syukur Kini Sudah Berjaya”

  1. tecit says:

    komen ko win ayoi haha. aku xpnh tgk die belakon lawan2 lagi sbb takot kecewa.

  2. Ayoi says:

    Komen y puji melambung je dia ni nak..komen y so-so, y x puji dia terus dia delete….one word..ko memang poyo n kaki drama…aku tgk ko berlakon lawan2 pun mcm bdk2 skola training teakwando je….xde langsung individual skill…ko tgk cam tony jaa, IP man tu…tu br btl berlakon aksi lwn2….setakat tumbuk bertubi2…bdk skola pun blh….dlm seni mempertahankan dri x kira laa apa pun msti ade langkah2 or bunga2 or gerak geri…ni langsung xde…pening aku tgk ko lawan2…

  3. Anonymous says:

    CAM BEST JEEE

Loading...