Written by Bella | June 26th, 2019

Penerbit popular Datuk A. Aida yang sebelum ini hangat dengan kontroversi perceraian mendedahkan dia kini mengalami kerugian besar sebanyak RM200,000 akibat kes kecurian.

Dia menyedari tentang kehilangan wang itu sebaik sahaja pulang bercuti dari Mesir pada 1 Mac lalu dan sudah membuat laporan polis berkenaan kes tersebut pada Jumaat  21 Jun lalu.

Saya tidak boleh komen banyak tapi memang betul. Saya sudah melakukan laporan polis. Sekarang ini dalam penyiasatan. Saya serahkan semuanya kepada pihak polis untuk siasatan.

Saya mula sedar ketika pulang bercuti dari Mesir pada 1 Mac lalu. Jumlah kehilangan adalah sebanyak RM200,000 dan transaksi wang dilakukan sebanyak dua kali.

Bagaimanapun, ketika diminta mengulas lanjut mengenai kes berkenaan sama ada melibatkan bekas suami, Ariff Aziz, A. Aida enggan memberikan sebarang komen.

Sumber Berita : Kosmo Online

Kredit Foto : Utusan Online

32 responses to Duit RM200,000 Hilang, Datuk A. Aida Buat Laporan Polis

  1. Abg Sahdo says:

    Kifarah… muahaha

    • Layola says:

      200k tu apa lah sangat opah oiii. Bossku duit beratus juta pun x sedar ada dlm akaun peribadi. Hebatkan Bossku tu tpi ada yg masih sokong cium tangan hingga ke siku. Bossku bebal apatah lagi penyokong2 nya.
      Hiks!

      • faraj says:

        mungkin geng umeno…. lepas bpeluk- pelukan dgn pas .

        • Anonymous says:

          Hadi paling suka. Satu persatu orang kuat Umno jatuh. Hadi pun dah hafal lagu Umno. Boleh jadi Presiden Umno dah.

        • Mike says:

          Lagi byk kes rasuah geng2 Penyamun, lagi afdal bergabung dgn mereka – Logik Lebai Bohong Syarie

          71 Rasuah BN
          21 Rasuah PH
          Lebai pilih 71. hahahaa

      • Anonymous says:

        Bekas Timbalan Perdana Menteri (TPM), Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dijangka berdepan sekurang-kurangnya 40 tuduhan mengikut Seksyen 16(a)(B), Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan Seksyen 165, Kanun Keseksaan. Sumber memberitahu Harian Metro, Ahmad Zahid berdepan tujuh tuduhan di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur hari ini manakala baki tuduhan akan dilakukan di Mahkamah Seksyen Shah Alam, esok.

        “Pertuduhan dilakukan kerana Ahmad Zahid didakwa menyalahgunakan kedudukan untuk mendapatkan wang sogokan daripada syarikat swasta yang diberi hak eksklusif membawa masuk pelancong China ke Malaysia,” kata sumber itu.
        Menurutnya, selain Ahmad Zahid, beberapa pegawai kanan Jabatan Imigresen Malaysia (JIM) juga akan didakwa kerana menerima wang sogokan daripada syarikat sama. “Pendakwaan pegawai (JIM) akan berlangsung dalam masa terdekat. Kita selesaikan dulu kes Ahmad Zahid,” katanya tanpa menjelaskan jumlah wang sogokan diterima beliau.

  2. faraj says:

    toyol handsome curi nek! cuba nek check bawah katil!!!

  3. Anonymous says:

    Duit kena curi 1 Mac… buat laporan polis bulan June? Mmmm… biar betul ni nekkk?

  4. Anonymous says:

    cuba check dlm coli nenek!

  5. Lol says:

    Time cerai haritu pun no komen, kes hilang duit pun no komen. Baik ko cerita pada tiang jamban je mcm Najib..semua x tahu.

  6. Abah kau! says:

    Sedar kena curi bulan Mac tapi buat laporan 21 Jun. Kau buat drama je la kisah sendu kau nih

  7. Alipah Azizah says:

    mcm x masuk akal sejibik drama dia jugak.
    sebulan lebih bru nk buat repot???

  8. Anonymous says:

    org umno mmg champion dlm menyamun!!

  9. Anonymous says:

    Macam drama UMNO jer sis?

  10. md says:

    Walaupun maruah pengundi PH dah macam maruah anjing tapi mereka tetap menjilat.

    Tabik pada kesetiaan mereka.?

  11. md says:

    Walaupun maruah pengundi PH dah macam maruah anjing tapi mereka tetap menjilat.

    Tabik pada kesetiaan mereka.?

  12. Anonymous says:

    Wak Zahid pecah rekod Pok Jib., tahniah penjilat!!!!

  13. Anonymous says:

    HARI DAH KENA 7 tuduhan terima rasuah RM12.9 juta berkait kontrak sistem visa di China.

    ESOK PULA 33 LAGI tuduhan kes rasuah yang melibatkan jumlah 40 pertuduhan kes rasuah Zahid yg baru ini berjumlah RM47 juta.

    Boleh pulak PAS jadi pelampung nak selamatkan UMNO ??!

    #GengPenyamunKawanGengPerompak

  14. Anonymous says:

    Ramai lobai2 parti penunggang agama meroyan Lol

  15. Anonymous says:

    Pemegang Record Guinness!!!!… 54 Kes Rasuah!!!!.. Malu Apa Penyamunku Boss

  16. Anonymous says:

    “Pertuduhan dilakukan kerana Ahmad Zahid didakwa menyalahgunakan kedudukan untuk mendapatkan wang sogokan daripada syarikat swasta yang diberi hak eksklusif membawa masuk pelancong China ke Malaysia,” kata sumber itu.
    Menurutnya, selain Ahmad Zahid, beberapa pegawai kanan Jabatan Imigresen Malaysia (JIM) juga akan didakwa kerana menerima wang sogokan daripada syarikat sama. “Pendakwaan pegawai (JIM) akan berlangsung dalam masa terdekat. Kita selesaikan dulu kes Ahmad Zahid,” katanya tanpa menjelaskan jumlah wang sogokan diterima beliau.

  17. Anonymous says:

    Simpan duit byk tu Kat mana sampai hilang

  18. Anonymous says:

    Duit lesap.. laki pun lesap..lol

  19. Usah Bohong ..cucu nek Ta says:

    Nek …buat laporan polis , mcm nek pun nak kena siasat ni …..

    Sebijik like getting back at him nek ….

  20. asap says:

    bosannya sana sini komen politik..korang ni dh kenapa? abg nara please ban komen2 politik kat sini..sebelum lagi ramai pembaca beautifulnara lari

  21. Ikan says:

    Ke mmg dh tau dari awal sapa amik tapi bagi peluang bayar balik, so tak payah libatkan polis, and takde rekod buruk or tanggung malu. Tapi alih2 lain jadinya. So ni baru nak buat report la.

  22. Leah says:

    Ni bukan page politik, sila berambus kalau nak komen politik..duit korang ke tu yg kena rembat tu? Semua yg komen ni gaji berapa? Layak ke bayar cukai pendapatan? Tahi

  23. ZAM says:

    Kasiannya…besabar lah yer..

  24. ZAM says:

    Sabar jer lah…semoaga dipermudahkan

Leave a Reply to Ikan Cancel reply