Duduk Rumah Sewa Tapi Tak Bayar, Rumah Sewa Pula “Dihancurkan”. Bukti Wujud Penyewa Yang “Besar Kepala” ?

Trending

Duduk Rumah Sewa Tapi Tak Bayar, Rumah Sewa Pula “Dihancurkan”. Bukti Wujud Penyewa Yang “Besar Kepala” ?

Isu penyewa lagi nampaknya makin menjadi-jadi. Mungkin ini antara dilema pemilik rumah apabila ingin sewakan rumah terhadap orang-orang diluar sana.

Advertisement

Malah memang wujud segelintir yang bermasalah dari segi tatasusila apabila enggan membayar sewa rumah atau jenis suka bertangguh dan buat hal.

Perkara ni yang terjadi kepada individu yang bernama Umi Nazirah, apabila penyewanya enggan bayar rumah sewa dan lebih teruk lagi buat kerosakan terhadap rumahnya itu.

Ikuti luahan beliau..

Sampai hati kamu buat mcm ni kat sy. Xsangka betul ada penyewa berhati kering. Dah kamu xbyr sewa rmh lps tu kamu hancurkan pulak rmh sy. Biarlah Allah yg membalasnye. Tp sy hanya manusia biasa, sy tidak akan maafkan kamu dan sy tidak halalkan apa yg kamu lakukan terhadap sy.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.