Dua Tahun Pendam Rindu, Adira Harap Kes Berkurangan Agar Boleh Balik Sabah

Hiburan

Dua Tahun Pendam Rindu, Adira Harap Kes Berkurangan Agar Boleh Balik Sabah

Penyanyi, Adira Suhaimi, 30, merindui keluarganya di Ranau, Sabah selepas hampir dua tahun tidak bertemu berikutan penularan pandemik COVID-19 yang berlaku di Malaysia.

nadiyah shahab
1 year lalu

9 Bulan Tak Jumpa, Nadiyah Shahab Rindu Keluarga Di Singapura

Advertisement

Menurut Adira atau nama sebenarnya Siti Adira Suhaimi, dia berharap pandemik COVID-19 di negara segera berakhir agar dia dapat pulang untuk bertemu dengan keluarga tercinta.

Sudah dua tahun saya tidak bertemu keluarga. Mungkin sukar nak tunggu pandemik COVID19 berakhir, saya berharap pandemik dapat berkurangan agar saya boleh balik ke kampung halaman.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ????? ??????? (@adira.suhaimi)

Penyanyi yang popular menerusi lagu Ombak Rindu dan Takdir Tercipta itu berkata, anak bongsunya yang bernama Anggun itu, belum mempunyai kesempatan bertemu dengan keluarganya di Ranau.

Anggun dilahirkan pada 2019 dan saya mahu tunggu Anggun besar barulah naik kapal terbang, tetapi Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan. Anggerik dan Asan sudah pernah berjumpa pada Aidilfitri, tiga tahun lalu.

adira suhaimi dan anak

Dalam perkembangan lain, dia kini lebih fokus pada perniagaannya, Soo Puteh yang diusahakan sejak empat bulan lalu dan akan kembali merakamkan lagu baharu sekitar tahun depan.

Advertisement

Semoga Adira kekal tabah!

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...