November 26th, 2017

Pengacara Roslan Shah telah membuat satu siaran langsung di Facebook mendakwa dua orang artis wanita telah bergaduh ketika berniaga di Halal Food Expo yang sedang berlangsung di Singapura semalam.

Menurut Roslan, dia membuat siaran langsung itu bertujuan untuk menegur kedua-dua artis tersebut yang disifatkannya memalukan golongan aktivis seni.

Paling kasihan peminat bodoh yang memuja artis plastik. Hadapan peminat, bukan main ramah lagi.

Roslan mendakwa siaran langsung itu dibuat kerana namanya disebut dalam pergaduhan tersebut. Roslan memberitahu, salah seorang artis yang terbabit dalam pergaduhan itu dibawa masuk ke ekspo tersebut olehnya.

Menurut Roslan, gerai jualannya yang menjual kosmetik berada berdekatan pentas, menyebabkan dia tidak tahu menahu mengenai pergaduhan tersebut. Hanya setelah ia berlaku dia diberitahu, kerana ia berlaku di gerai mereka berdua yang terletak di tengah-tengah dewan.

Tidak menamakan dua artis tersebut, Roslan bagaimanapun mendakwa salah seorang artis wanita itu berkahwin dengan lelaki kulit putih dan artis wanita yang bergaduh dengannya ialah seorang artis wanita veteran. Punca pergaduhan dikatakan kerana dengki. Roslan menulis:

Tadi artis Malaysia bergaduh di Booth Singapore Expo….buat malu aje….Rezeki tu Allah yang bagi….Nama Cik Lan terbabit pasal Cik Lan pernah masukkan artis ini…kita berniaga kena tolong sama sama. Tak perlu dengki antara satu sama lain……Rezeki ada di mana mana..

Video siaran langsung tersebut boleh ditonton di bawah:


Menyifatkan pergaduhan yang berlaku memalukan, Roslan berharap ia tidak berlaku lagi kerana ia turut membabitkan dirinya yang disebut dalam pergaduhan itu dan rakyat Malaysia secara umumnya. – beautifulnara.com

 

 


Comments are closed.

Loading...