Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Dua Anak Jutawan Terkenal SM Faliq & Chryseis Tan Berkahwin Hari Ini

Dua anak jutawan terkenal, SM Faliq Nasimuddin  anak kepada Allahyarham Tan Sri Nasimuddin Amin iaitu pengasas Naza Group  bakal berkahwin dengan  Chryseis Tan iaitu Ketua Pegawai Eksekutif Berjaya Times Square dan anak kepada Tan Sri Vincent Tan hari ini.

Advertisement

Berita gembira itu diumumkan menerusi akaun Instagram majalah Prestige Malaysia petang semalam.

It’s official  Chryseis Tan and SM Faliq SM Nasimuddin are getting married tomorrow. The power couple, who have known each other since schooling days and officially began dating in 2014, will finally tie the knot on 2 February 2018.

Advertisement

Walaupun pasangan ini tidak pernah berbicara lanjut mengenai tarikh perkahwinan mereka, Chryseis bagaimanapun beberapa hari lalu memuat naik foto pra perkahwinan mereka dan bridal shower. Ia menguatkan lagi berita bahawa beliau dan SM Faliq bakal bersatu sebagai suami isteri hari ini.

Tahniah kami ucapkan kepada SM Faliq dan Chryseis Tan. Pastinya ramai yang sudah tidak sabar untuk menantikan betapa meriah ataupun mewahnya majlis perkahwinan dua orang ternama di Malaysia ini. Semoga berbahagia sehingga akhir hayat.

Sumber Berita : The Star Online / Prestige Malaysia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

127 Comments

  1. Gorges

    February 4, 2018 at 11:08 am

    Handsome couple.!! Kita sama sama doa agar suami dapat bimbing si isteri. Dont get me wrong. Bukan suruh bungkus head to toe. But pelan pelan tarik shoulder blaus yg terlondeh tu

  2. noendingname

    February 4, 2018 at 9:41 am

    kenapa ramai yg nk kutuk aliff syukri…mmg salah dia asyik nak menunjuk je..tapi dia kaya atas usaha dia sendiri..xde menipu sana sini…bangga dgn dia…kite ni yg duk mengata blom tentub dpt buat rumah sebesar rumah dia yg macam istana tu..yg dia meununjuk2 tu urusan dia dengan Allah..

  3. Anonymous

    February 3, 2018 at 4:39 pm

    Alah bising la psl minah tu seksi la apa segala. Org baru convert. Biar dia belajar slow2. Dia masuk islam pun dah cukup bagus. Takde pun sekor yg ucap syukur bila saudara baru bertambah. Kondem je keja korang. Done rasa berbulu!

  4. Anonymous

    February 3, 2018 at 3:08 pm

    Yg muslimah maybe bukan taste faliq ni. Apa2pun x salah kawin dgn cina. Dia dh convert so terletak pada tanggungjwb suami n keluarga suami utk membimbing. Dan isteri dia kena juga usaha utk belajar dan Cari ilmu agama sendiri. Pelahan pelahan takpe asal ada usaha. Usaha utk kurangkan mana yg x patut and yg dilarang (pandai pandai pikir)

  5. FD

    February 3, 2018 at 10:46 am

    (BAGI YANG MENGUTUK!!) Jeles ke tengok dia pilih bangsa lain?kecewakah anak jutawan tidak plih pepet korang yang bau wangi downy tu???tpayah nak meroyan sini ye acik2 bawang sekalian kalau nak berdakwah pergi jer kat luar tu banyak jer anak melayu yang separuh bogel terdedah sana sini ada juga yang btudung tp dada dan bontot tertonjol gitu hah bagi lah diaorang nasihat juga.tidak pun korang boleh jadi keyboard warrior serang artis melayu yang banyak jer terdedah tubuh badan,pakai ketat perasaan duduk hollywood.aduh kasihan korang ni hati gelap

    • Anonymous

      February 4, 2018 at 5:39 pm

      Kau ni bangsa CINA desperado kan?

Loading...
To Top