Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

DSV Minta Semua Berhenti Kecam Dan Maafkan Silap Aliff Syukri

Sehingga hari ini, insiden Datuk Seri Aliff Syukri ‘tersalah cakap’ di GV5 masih lagi memberikan kesan yang mendalam terhadap netizen. Ramai pihak yang membuat teguran kepada beliau daripada rakan artis sehinggalah golongan profesional.

Advertisement

Berada dalam bidang perniagaan yang sama, Datuk Seri Vida yang turut terkesan dengan kontroversi yang melanda sahabatnya itu meminta agar Aliff tidak cepat melatah dan tenang menghadapi segala kecaman. Mental harus kuat apabila menjalani perniagaan.

Pada masa yang sama, DSV memohon agar netizen memaafkan tindakan Aliff kerana setiap manusia itu tidak sempurna dan pasti akan melakukan kesalahan.

DSV juga pernah melalui saat-saat sukar seperti Aliff terutama sekali ketika beliau dicemuh berkaitan dengan kes beliau dan Aishah semasa penjadi penaja GV4. Tentunya beliau faham dengan apa yang dilalui oleh rakannya itu sekarang. Apa-apa pun, harapnya apa yang berlaku kepada Aliff ini dapat dijadikan pengajaran agar perkara sama tidak berulang lagi.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

68 Comments

  1. Anonymous

    November 8, 2018 at 12:15 pm

    Dua2 tak boleh pakai. Zaman Najib-BN lah negara melahirkan byk scammer.

  2. Anonymous

    November 8, 2018 at 12:05 pm

    Org kampong Nara… well?!!

  3. vagina

    November 8, 2018 at 11:59 am

    Perangai mcm haram jadah dua2 ekor ni.

    • Anonymous

      November 8, 2018 at 5:26 pm

      Mcm lh ko baik sgt

  4. Anonymous

    November 8, 2018 at 11:55 am

    Perangai ego jenis x reti minta maaf vida gemok taik ni. Aliff tu at least tahu juga..

    • cap rice

      November 8, 2018 at 1:03 pm

      alipsukeri tu memang la minta maaf…
      tapi tu je la keje dia…buat..minta maaf..buat lagi..minta maaf
      berapa kali mau maaf da…

  5. Pohdah

    November 8, 2018 at 11:44 am

    WOW BAGAI PINANG DIBELAH DUA!!!

    • faraj

      November 8, 2018 at 12:13 pm

      3 termasuk si Lopak!!! Wakaka

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top