February 12th, 2020

Semalam, Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA telah membuat permohonan maaf secara terbuka atas penghinaan yang dilakukan kepada Datuk Seri Vida dan anaknya, Cik B atau Edlynn Zamilleen Muhammad Amin. Menurut Azwan, ia bukanlah soal kalah atau menang hanya memenuhi tuntutan usahawan kosmetik itu.

datuk seri vida saman azwan ali

Memberi respon mengenai permohonan maaf Azwan, DSV berkata cara pengacara itu meminta maaf seakan tidak ikhlas. Malah, sidang media yang diadakan juga tidak ada adab dan Azwan dikatakan sempat lagi menghina peguam yang mewakili DSV.

Ikhlas ke minta maaf

 

Teruskan saman terhadap Azwan? 

 

datuk seri vida azwan ali

datuk seri vida azwan ali

Terdahulu, selain memohon maaf Azwan juga berkata dia akan memadam semua status dan video yang berbaur fitnah dan menyinggung usahawan kosmetik itu di laman Twitter miliknya. Malah, dia juga juga bersedia untuk bertemu empat mata dengan DSV untuk menyelesaikan kemelut antara mereka.

10 responses to “DSV Dakwa Azwan Ali Tidak Ikhlas Minta Maaf, Teruskan Proses Saman?”

  1. hakak says:

    hakak tak minat pun dgn si vida ni.. tp hakak sokong dia teruskan saman kat si sotong nei.. mulut melampau2 maki org.. sampai yg dah mati pun dia maki.. biar dia rasa sikit.. dah tua nak mams pun asyik la nak mencarut, maki hamun org…

  2. tipah puaka says:

    what u give, u get back!

  3. unknown says:

    Kes ko ngan aisyah dulu pun sama gak.. ikhlas ke ko masa tuh.. sama je ko ngan AA xde beza

  4. Cik Bawang says:

    Aida Musa kes Aisyah dan DSV lain issue, itu bab brg yg dijanjikan tapi yg ini mengatakan pasal anak2 DSV yg telah meninggal dan body shaming Cik B, bukan itu aja, ini pasal bakar products pemberiaan DSV, its different issue.

  5. Aida Musa says:

    Macam tu lah kau menganjing aisyah dulu kan? Siap panggil pc, letak barang dalam makanan & promote makanan tu sekali. Now reti kau nak persoal keikhlasan orang!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini